Lækkert overtøj til den lille pige. str 62-86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. februar 2012

mizz-lillemor06

Lunae skriver:

Det er bare helt ok. Den er virkelig lækker. Har faktisk både haft den i 74 og 80 også.

Så en dag en pige i IKEA, som havde den på og måtte høre hvor den var fra. Den var bare udsolgt alle steder, men fandt den til sidst på miinto og bestilte 3. Min datter var ikke særlig gammel den dag

okay  den ser også lækker ud. er den stor eller i størrelsen?? hun er lige kommet i en 80 nu så det er bare hvordan jeg lige får den brugt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Lunae

mizz-lillemor06 skriver:

okay  den ser også lækker ud. er den stor eller i størrelsen?? hun er lige kommet i en 80 nu så det er bare hvordan jeg lige får den brugt.

Jeg synes den er rimelig almindelig, eller måske lidt stor faktisk. Altså det jeg gjorde med str 74 var, at da hun kom op i 74 der var den lidt stor, men så foldede jeg den bare op i arme og ben, så kunne faktisk bruge den ret længe

Anmeld

24. februar 2012

mizz-lillemor06

Lunae skriver:

Jeg synes den er rimelig almindelig, eller måske lidt stor faktisk. Altså det jeg gjorde med str 74 var, at da hun kom op i 74 der var den lidt stor, men så foldede jeg den bare op i arme og ben, så kunne faktisk bruge den ret længe

jeg vil meget gerne have den. men kan det vente med penge til den første??

Anmeld

24. februar 2012

Lunae

mizz-lillemor06 skriver:

jeg vil meget gerne have den. men kan det vente med penge til den første??

Jeg kan godt vente med pengene, hvis du er SIKKER på at du vil have den. Har desværre oplevet en del gange, at folk pludselig hopper fra

Du kan sende mig en pb med adresse og så sender jeg mine kontooplysninger

Anmeld

23. marts 2012

Lunae

21. april 2012

Lunae

1. maj 2012

Lunae

25. maj 2012

Lunae

23. juni 2012

Lunae

21. juli 2012

Lunae

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.