Indbydelser til dåb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Diana...

Hej i skønne Q. 

Jeg sidder her og er ved at planlægge barnedåb for vores lille skønne Nadia  

MEN MEN vi skal jo ha send nogen indbydelser ud og de skal jo være lidt smarte og flotte så er der nogen af jer der kender nogen sider for man kan få lavet nogen flotte indbydelser? 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

SD21

Diana... skriver:

Hej i skønne Q. 

MEN MEN vi skal jo ha send nogen indbydelser ud og de skal jo være lidt smarte og flotte så er der nogen af jer der kender nogen sider for man kan få lavet nogen flotte indbydelser? 

Knus Diana

Du kan gå en tur i Panduro og kigge - hvis man gider lave det selv selvfølgelig Man kan lave rigtig flotte indbydelser hvis man selv gider lave dem

Anmeld

25. januar 2011

Diana...

SD21 skriver:

Du kan gå en tur i Panduro og kigge - hvis man gider lave det selv selvfølgelig Man kan lave rigtig flotte indbydelser hvis man selv gider lave dem

Ja vi lavet selv nogen til Lucas da han skulle døbes men det er som om tiden er lidt mindre til det nu hvor der 2  Men det ender det nok med. Kunne nu bare være smart hvis det var nogen man lige kunne ordne over nettet 

Anmeld

25. januar 2011

blomst84

Jeg kan også anbefale vistaprint.dk de er super flotte med billede af den lille og man selv designer dem

Anmeld

25. januar 2011

Caroline86

Hej smukke!

Hop en tur i Dansk Papirvarer inde i Silkeborg (den ligger på Østergade, hvis ikke du er klar over det). De har SÅ mange gode ideer! Jeg vil gerne hjælpe dig med at lave dem, hvis det er? Så skal vi bare finde en måde jeg kan få materialerne og så aflevere inbydelserne retur bagefter?

kram!

Anmeld

25. januar 2011

SD21

Diana... skriver:

Ja vi lavet selv nogen til Lucas da han skulle døbes men det er som om tiden er lidt mindre til det nu hvor der 2  Men det ender det nok med. Kunne nu bare være smart hvis det var nogen man lige kunne ordne over nettet 

Hehe. Ja okay, det forstår jeg godt !

Anmeld

25. januar 2011

Diana...

Caroline86 skriver:

Hej smukke!

Hop en tur i Dansk Papirvarer inde i Silkeborg (den ligger på Østergade, hvis ikke du er klar over det). De har SÅ mange gode ideer! Jeg vil gerne hjælpe dig med at lave dem, hvis det er? Så skal vi bare finde en måde jeg kan få materialerne og så aflevere inbydelserne retur bagefter?

kram!

Du er simpelthen nået af det sødeste  Jeg tror lige jeg smutter der ind et smut og kikker her en af dagene. Så må jeg lige se om jeg har brug for din hjælp det kunne jo nemt være  

KRAM 

Anmeld

25. januar 2011

tinasmor

Diana... skriver:

Hej i skønne Q. 

Knus Diana

se om dette er noget:

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844085

Det koster 30 kr af få lavet og så printer man selv (eller får fotomanden til det)

Anmeld

25. januar 2011

Diana...

Op op  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.