Så blev det min tur :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Ida.

Ja den sidste uge har jeg været snotter/forkølet, men i morges vågnede jeg med feber og dertil ondt over det hele, seriøse hosteanfald, der nær havde kostet mig mit maveindhold mere end én gang, svimmelhed - og ja er generelt bare syyyyg...

Lægens dom: H1N1

Og vi skulle have haft første rigtige arbejdsdag på specialet idag og imorgen var det meningen, at jeg skulle spise ude sammen med min studiegruppe for at fejre vores 10-tal i semesterprojektet - men næææh nej, jeg ligger i sengen med panodiler og masser af væske som faste følgesvende vi skal til KBH i weekenden og være sammen med vores store venneflok, som vi kun samles med allesammen 1 gang om året...jeg SKAL bare være frisk inden da...

Host og piv fra endnu en sygeseng!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

Ja den sidste uge har jeg været snotter/forkølet, men i morges vågnede jeg med feber og dertil ondt over det hele, seriøse hosteanfald, der nær havde kostet mig mit maveindhold mere end én gang, svimmelhed - og ja er generelt bare syyyyg...

Og vi skulle have haft første rigtige arbejdsdag på specialet idag og imorgen var det meningen, at jeg skulle spise ude sammen med min studiegruppe for at fejre vores 10-tal i semesterprojektet - men næææh nej, jeg ligger i sengen med panodiler og masser af væske som faste følgesvende vi skal til KBH i weekenden og være sammen med vores store venneflok, som vi kun samles med allesammen 1 gang om året...jeg SKAL bare være frisk inden da...

ååååååååååååh nej!!

bliv under dynen med dine piller og din væske!! så er der da en chance for weekenden!!!!!

øv... stort knus!

og....... god bedring!

Anmeld

25. januar 2011

LIZO

god bedring.. synes der er mange der har fået den igen..

Anmeld

25. januar 2011

TbCp

Øv altså

Kan vi snart komme af med den ski** influenza!

God bedring!

Anmeld

25. januar 2011

msax

Sikke noget MØG...

Håber Pelle og tøserne varder dig op så du kan være frisk til weekenden.

Rigtig god bedring søde

Anmeld

25. januar 2011

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Åååårhhh nej da     Øv, din stakkel. Træls at du ikke slap fri.

RIGTIG, RIGTIG GOD BEDRING !!!! 

Anmeld

25. januar 2011

Barbamama

Åh nej altså!!! RIgtig god bedring!

Anmeld

27. januar 2011

Lilac

eeeej, hvor surt! Det rammer da godt nok hårdt, al det sygdom... Håber I er ved at have det bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.