Ide til lækker frokost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.718 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

sismofutten

Vi skal have et vennepar på besøg på lørdag, og har inviteret dem til frokost - men hvad pokker kan vi lave?

Min mand ELSKER at stå i køkkenet, og ELSKER når det er sundt - har I nogle gode ideer til hvad vi kan servere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Dinna88

sismofutten skriver:

Vi skal have et vennepar på besøg på lørdag, og har inviteret dem til frokost - men hvad pokker kan vi lave?

Min mand ELSKER at stå i køkkenet, og ELSKER når det er sundt - har I nogle gode ideer til hvad vi kan servere?

Hvad med flutes?? 

Grovflutes og så en masse pålæg:

Salat, dressing, agurk, tomat, løg osv.

Og så laks, kylling/bacon, roastbeef (med løg osv i stedet for tomat og agurk), frikadeller, øg/rejer m.m.

Det er sååå lækkert og så har folk muligheden for inden at sige hvad de ønsker, og så kan det handles ind/skæres derefter og så kan folk selv lave dem

Anmeld

25. januar 2011

SD21

Ciabatta flutes med varmrøget laks, pesto dressing, blandet salat, feta og rødløg MUMS ! Eller en spinattærte med bacon i, salat og flutes til

Anmeld

26. januar 2011

sismofutten

Dinna88 skriver:

Hvad med flutes?? 

Grovflutes og så en masse pålæg:

Salat, dressing, agurk, tomat, løg osv.

Og så laks, kylling/bacon, roastbeef (med løg osv i stedet for tomat og agurk), frikadeller, øg/rejer m.m.

Det er sååå lækkert og så har folk muligheden for inden at sige hvad de ønsker, og så kan det handles ind/skæres derefter og så kan folk selv lave dem

Mmmm, godt det snart er frokost, for det lyder da bare lækkert :-)
Det er ikke for kedeligt at servere?

Anmeld

26. januar 2011

sismofutten

SD21 skriver:

Ciabatta flutes med varmrøget laks, pesto dressing, blandet salat, feta og rødløg MUMS ! Eller en spinattærte med bacon i, salat og flutes til

Uhh, spinattærte - den var god :-)

Tak :-)

Anmeld

26. januar 2011

Dinna88

sismofutten skriver:

Mmmm, godt det snart er frokost, for det lyder da bare lækkert :-)
Det er ikke for kedeligt at servere?

Hehe

Om det er kedeligt? Jeg synes det er stik modsat! Kom jeg til en frokost "komsammen" så ville jeg blive henrykt over så lækker mad og så det med at man selv kan vælge + at det er hjemmelavet/at man selv bikser dem sammen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.