Skal bruge lidt ideer til mit projekt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Trine89

Dinna88 skriver:

Det var så lidt! Bliver du bedømt på kreativitet osv? Jeg synes ofte jeg møder veganske/vegetariske retter i min jagt på dem, som jeg ALDRIG havde tænkt på selv, og som ingen jeg kender har hørt om. Så du kan da prøve at kigge efter sådan nogle, hvis det er

Skal du også bage? Der var en herinde der spurgte efter specielle kageopskrifter, og der fandt jeg tre stk. som jeg aldrig havde hørt om før

Jeg bliver meget bedømt efter at jeg laver laver de rigtig kilp i filmen og finder den rigtige belysning, og jah generelt efterarbejdet i selve filmen.. men derfor gør det ikke noget at maden også er kreativ  
men nej regner ikke med at bage.. filmen jeg skal lave skal ikke være såå lang nemlig.. heeh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Dinna88

Trine89 skriver:

Jeg bliver meget bedømt efter at jeg laver laver de rigtig kilp i filmen og finder den rigtige belysning, og jah generelt efterarbejdet i selve filmen.. men derfor gør det ikke noget at maden også er kreativ  
men nej regner ikke med at bage.. filmen jeg skal lave skal ikke være såå lang nemlig.. heeh 

Okay, ja så er det jo ligegyldigt Jeg håber du klarer det godt så!

Anmeld

25. januar 2011

Trine89

Dinna88 skriver:

Okay, ja så er det jo ligegyldigt Jeg håber du klarer det godt så!

Mange tak  

Håber også det bliver godt hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.