Hva sker der for min mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

207 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Anonym trådstarter

Undskyld hvis det blir for meget men jeg ved ik hva der sker. De sidste mdr har jeg fået mens lidt ureglmæssigt. De første 1-2 dage har jeg kun haft en meget svag/lys og en meget lille blødning og så har det ellers kommet for fuld skrue. Sådan var det d.5/10, 1/11, 1/12 og 24/12. Denne gang kom det på den dato jeg havde forventet. Men nu er jeg på 4 dagen og bløder stadig så lidt at jeg kun skifter bind af hygiejniske grunde. Plejer at ku skifte bind ca hver anden time når min mens er 'rigtig'.Jeg forstår det ikke. Snakkede med lægen om det med at der kommer en svag blødning de første dage og det ku han ik forklare hvorfor. Nu ska rg til gyn om to uger og scannes og se om hun ka se der er noget galt. Er der nogen der har et bud på hva der sker eller selv har prøvet det????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Line11

Jeg havde selv det samme problem ved min sidste mens, den kom til tiden, men var altså en sørgelig undskyldning... Mest pletblødningsagtigt. Jeg tog en test for at være på den sikre side, og helt klart negativ... Det er bare så træls når kroppen laver numre...   så føler med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.