Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vrææææl, er bange for jeg er ved at abortere - testede fint positiv i lørdags, men nu er jeg lige begyndt at bløde, og følelsen af menssmerter har jeg!
Hvis det er en abort er det jo sikkert pga en defekt ved spiren, men hvor er det dog hårdt...skulle idag gå og hygge mig med at bage m.m. til i morgen hvor både min ældste og jeg har fødselsdag, og i aften skal vi i byen og bowle og spise, men må indrømme at der er kun en ting i hovedet ligenu!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
- piha det gør mig ondt at høre
ville lige sende en ..
ØV hvis det er det Men der er flere der har mens den første måned i graviditeten og som også bløder længere inde.
Jeg for at den lille spir stadig ligger godt og trygt inde i din mave.
Har du bestilt til til tjek hos lægen?
Kæmpe kram og tanker til dig
Jeg begyndte at bløde da jeg var i uge 5/6 og der var ikke noget galt. Begyndte at bløde igen i uge 8 og har blødt 2 uger i træk, men alt er stadig fint;-) Har fået 3 tryghedsscanninger, og hvis du ringer til lægen vil han nok gerne lige tjekke dig, evt tage blodprøve og sende dig til scanning
for dig...
engdraget skriver: Vrææææl, er bange for jeg er ved at abortere - testede fint positiv i lørdags, men nu er jeg lige begyndt at bløde, og følelsen af menssmerter har jeg! Hvis det er en abort er det jo sikkert pga en defekt ved spiren, men hvor er det dog hårdt...skulle idag gå og hygge mig med at bage m.m. til i morgen hvor både min ældste og jeg har fødselsdag, og i aften skal vi i byen og bowle og spise, men må indrømme at der er kun en ting i hovedet ligenu!
Åhhhh øv øv....jeg kender det alt for godt. Testede selv positiv i slut nov og begyndte at bløde 1 dec...Det er super hårdt. man må bare sige til sig selv at det er fordi der er noget galt med spiren og at det er godt det så sker så tidligt i forløbet..
Mange tanker fra mig til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128