Sygdom - nej tak!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Manakauapo

Åhh hvor er jeg bare træt af alt det her sygdomsværk!!!  Hvorfor er det lige at alle ligger med det nu?

Jeg ligger syg sammen med niecen. Hun har det bedst af os to, og begynder at fungere rigtigt igen. Mens det bare bliver værre med mig.

Da jeg stod op lørdag morgen havde jeg det helt fint. Ikke skyggen af nogen sygdom. Men i løbet af bare ganske få timer begyndte jeg at hoste helt vildt. Og ved aftens tid havde jeg godt 38,5 i feber.

Så igår, mandag, begynder det at blive helt slemt. Jeg kaster alt op, min feber stiger til lige under 40 grader, rysteture, min nakke gør vildt ondt, jeg får ondt i ørerne og jeg har det mildest talt elendigt.  

Og idag fortsætter det hele. Feberen er bar steget til 40,3 grader, og mad er en by i Rusland! Kan til nøds få lidt rød fanta eller cola ned.

Så lige nu venter jeg bare på klokken bliver 11.15, så jeg kan komme til lægen.. Håber bare de kan gøre et eller andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

SiLiMiMa

øv hvor træls

God bedring til dig!

heise - også med en lille syg Mille....Det er så 3. uge med sygt barn...

Anmeld

25. januar 2011

eElak

Hvor er du kedelig - sygdom er da vildt skægt..

God bedring til jer begge - vi har lige haft sygdom herhjemme i sidste uge. dog ikke så slemt som dit

Anmeld

25. januar 2011

Manakauapo

Tror vist det er første gang nogensinde, jeg har været glad over at have halsbetændelse!

Men nu er jeg i det mindste på penicilin.

Anmeld

25. januar 2011

Mira0911

Hvor er det bare træls for dig! Rigtig god bedring... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.