hvor tidlig vidste i det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

mamiolvi

hvor tidlig vidste i at i var gravide altså nogen der vidste det inden i tog test eller inden mens skulle være kommet...
Jeg havde ægløsning for en uge siden, har lidt kvalme i periolder, ondt i brysterne.. og er træt.. og jeg tror bare den er der...
Men er der andre som så tidlig bare var sikker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Moar2011

Tillder mig lige at svare alligevel

Jeg troede bestemt ikke at den var der, men havde heller ikk rigtig nogen symtomer før lidt senere, og der havde jeg selvf. fundet ud af atjeg var gravid .. men var nysgerrie nok til at tjekke den dag mens udblev hihi ..

for at din fornemmelse er rigtig .

Anmeld

25. januar 2011

maria_wlt

Jeg vidste det inden jeg testede med begge børn.. Ingen kvalme eller noget, men min krop er meget præcis.....så vidste der var noget i ca uge 4 

Anmeld

25. januar 2011

Najsen86

det lyder måske underligt.. men jeg kunne mærke det på min krop... den føltes bare anderledes.. tog en test 3+3 og den var positiv

Anmeld

25. januar 2011

Valle81

mamiolvi skriver:

hvor tidlig vidste i at i var gravide altså nogen der vidste det inden i tog test eller inden mens skulle være kommet...
Jeg havde ægløsning for en uge siden, har lidt kvalme i periolder, ondt i brysterne.. og er træt.. og jeg tror bare den er der...

1 gang anede jeg ikke jeg var gravid - det var bestemt heller ikke planlagt. Et onenightstand der blev til den mest vidunderlige datter:0)

Anden gang ( med manden i mit liv) og vi begyndte aktivt at prøve havde jeg ingen anelse - vi have ikke bekyttet os i 8-9 mdr og tænkte nåmen så skal vi nok kæmpelidt for det - men var gravid:0)

3. gang ( stadig med manden i mit liv) vidste jeg det med det samme. Vi havde haft ubeskyttet sex og dagen efter om aftenen ssagde jeg - fuck jeg har den ondesteægløsning - havde mavesmerter i den grad. Jeg vidste bare jeg var gravid - men skubbede det lidt væk da det kun var 3 mdr siden jeg havde født - men jo den var god nok - da jeg var 2+4 stod jeg med en positiv test og da jeg var 3+4 så testen sådan her ud. Er i dag i uge 29:0)

Anmeld

25. januar 2011

Valle81

mamiolvi skriver:

Og ps:0)

Glemte lige at sige at jeg krydser for at den er der:0)

Anmeld

25. januar 2011

KarinaIda

Jeg vidste den var der begge gange inden jeg testede positiv.... Kunne mærke det på min krop!!

Min krop blev helt anderledes, lidt svært og forklare.... Og jeg testede positiv omkring uge 3/4!!!

Krydser for dig at den er der....

Anmeld

25. januar 2011

Lise

Første gang havde jeg ingen ide. Jeg testede 4+1 for at være sikker på at jeg IKKE var gravid, men så kom der en ekstra streg...

Anden gang fik jeg en pludselig kvalme hvor jeg har været ca 3+0. Genkendte det straks som gravikvalme, og da jeg ellers aldrig har kvalme eller er syg, tænkte jeg straks "shit, jeg tror sgu jeg er gravid", men skød det væk igen da jeg jo kun netop havde smidt p-pillerne og kun lige havde haft ægløsning. Testede dagen efter negativt, hvilket jeg også forventede, men da jeg var 4+1 testede jeg svagt positivt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.