Hvilket maling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Nu er tiden jo ved at være inde (31+1 i dag), så skal vi snart have gjort værelset klart, og der går jeg med en tanke om at der skal males små figure og evt tekster..

- Men, hvilket maling skal man bruge?? Skal man gå ned i flügger - eller anden farvehandel? eller kan man bruge noget fra bilka/føtex? eller en hel anden butik.. Hvad har I gjort/ville I anbefale??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Problembarnet skriver:

Nu er tiden jo ved at være inde (31+1 i dag), så skal vi snart have gjort værelset klart, og der går jeg med en tanke om at der skal males små figure og evt tekster..

- Men, hvilket maling skal man bruge?? Skal man gå ned i flügger - eller anden farvehandel? eller kan man bruge noget fra bilka/føtex? eller en hel anden butik.. Hvad har I gjort/ville I anbefale??

Hejsa.

Hvis det bare er til små figure hist og her, så kan du næsten vælge hvad som helst! Man kan i Flügger, købe nogle små prøve bøtter, til omkring 30,-.. Der er riiigeligt til små figurer!   De har også nogle skabeloner man kan få, med lidt forskelling mønster...

Stine og Lisa.    (Udd. maler)

Anmeld

25. januar 2011

Problembarnet

Tilmeldt skriver:

Hejsa.

Hvis det bare er til små figure hist og her, så kan du næsten vælge hvad som helst! Man kan i Flügger, købe nogle små prøve bøtter, til omkring 30,-.. Der er riiigeligt til små figurer!   De har også nogle skabeloner man kan få, med lidt forskelling mønster...

Stine og Lisa.   (Udd. maler)

Tror jeg har 6 figure liggende i A3 str. Vil det så stadig være nok?

Anmeld

25. januar 2011

Problembarnet skriver:

Tror jeg har 6 figure liggende i A3 str. Vil det så stadig være nok?

Det kommer selvfølgelig an på farven, men umiddelbart ja!

Stine og Lisa.

Anmeld

25. januar 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey. Kør en tur i Bilka og køb 7 tuber til 100,- - husk en af dem skal være hvid, så har du mulighed for at blande dig til alskens farver  Jeg er pt selv igang med et større projekt på væggen i babyværelset og jeg er godt tilfreds med at bruge den maling, selvom det meste skal ha' to gange, men det tror jeg godt du kan regne med, uanset hvilken malíng du bruger. Malingen hedder forresten "Artello" og er en ganske almindelig ackryl maling. Go' fornøjelse

// Mette

Anmeld

25. januar 2011

Troldemommi

øøøøhhhh er det ikke noget med at man ikke må male når man er gravid, det har jeg fået at vide pga dampe/lugte der kan skade bebs

eller er det noget jeg har misforstået?

hilsen monica 6+3 :-)

Anmeld

25. januar 2011

AnneBJ

Jeg har brugt helt almindelig akrylmaling, det dækker helt fint, og "damper" ikke så meget som almindelig vægmaling hvis du spørger mig

Anmeld

26. januar 2011

Problembarnet

Så vil jeg få anskaffet mig sådan noget. :-) Mange tak for hjælpen

Knus Mathilde 31+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.