Ensomt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

TbCp

Carsten har været hjemme rigtig længe... helt fra december. Først pga. vejret og så blev han jo syg... men idag skulle han så på arbejde igen.
Vi kørte ham ud til motorvejen hvorfra han skulle køre med en kollega og bagefter kørte jeg Liva i børnehave.
Nu er jeg hjemme i et meget meget tomt hus!
Hold da fast det er ensomt bare at sidde her....

Glæder mig helt til der kommer unger ind af døren så der kan komme lidt liv.

Tænker på at vi sådan set er ret heldige med vores jobs at vi begge kan arbejde hjemmefra og derfor se hinanden meget. Ved godt at nogle ville få spat af deres mand/kone hvis de gik op og ned af hinanden hver dag, men vi elsker det!
Og når vi så har gjort det stort set hver dag i 2 måneder! Så er det godt nok tomt at kommer hjem.

Glæder mig til kl. 17 hvor vi skal hente ham ved toget igen

God tirsdag til jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

oo

oh boy! sådan er vi også, vi kan gå op og ned ad hinanden dag ud og dag ind og ELSKER det jeg glæder mig IMMERVÆK også meget til Sørens barsel starter 3. februar  (så kommer vi på besøg, hvis vi må, en dag?)

Anmeld

25. januar 2011

Ni-ko-li-ne

oh boy...... her er det lidt omvendt...

vi kan godt gå op og ned af hinanden hvis vi ved at der er udsigt til at det ikke forbliver sådan... hi hi....

Anmeld

25. januar 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

oh boy! sådan er vi også, vi kan gå op og ned ad hinanden dag ud og dag ind og ELSKER det jeg glæder mig IMMERVÆK også meget til Sørens barsel starter 3. februar  (så kommer vi på besøg, hvis vi må, en dag?)

Jaaaa gør det!!!

Anmeld

25. januar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

oh boy...... her er det lidt omvendt...

vi kan godt gå op og ned af hinanden hvis vi ved at der er udsigt til at det ikke forbliver sådan... hi hi....

haha sådan tror jeg faktisk de fleste har det, har ihvertfald hørt mange sige "hvordan kan i holde hinanden ud"

Anmeld

25. januar 2011

LIZO

her hjemmer er der meget tomt lige pt efter zoey er startet i dp. så underligt..  det må være dejligt at i begge kan arbejde hjemme så i er meget sammen..  men er lidt svært for lars.. han kan ikke lige parkere 20 tons tog i baghaven

Anmeld

25. januar 2011

TbCp

LIZO skriver:

her hjemmer er der meget tomt lige pt efter zoey er startet i dp. så underligt..  det må være dejligt at i begge kan arbejde hjemme så i er meget sammen..  men er lidt svært for lars.. han kan ikke lige parkere 20 tons tog i baghaven

Hahaha nej det kan jeg godt se, det bliver ikke helt nemt

Anmeld

25. januar 2011

LIZO

TbCp skriver:

Hahaha nej det kan jeg godt se, det bliver ikke helt nemt

nej  vel.. tror os der er en del passagere der vil blive utilfreds  

Anmeld

25. januar 2011

TbCp

LIZO skriver:

nej  vel.. tror os der er en del passagere der vil blive utilfreds  

Hahaha ja det tror jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.