Tapet hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Noneother

Jeg ved jo intet om sådan noget... men jeg har fået den ide at den nederste del af væggen skal være grøn og den øverste del hvid.

Nu er det bare sådan at jeg vil have sådan en ca. 15 cm tapet"stribe" til at skille de to farver (og skjule mit dårlige malearbejde)

Men hvad hedder sådan noget? Hvor kan jeg finde det Sådan at jeg kan få en der er 15cm x 5m lang. Kan man overhovedet det? .... og forstår i overhovedet hvad det er jeg mener?

Hjælp mig og forklar mig det som var jeg 5år gammel. Jeg er HELT blank her! Har bare ligesom fået et billede i mit hoved nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

SD21

En bort måske?

Anmeld

25. januar 2011

SD21

f.eks. ligesom dem der er på denne side http://www.toytoy.dk/shop/boernevaerelse-74c1.html (f.eks. den med prinsesserne)

Anmeld

25. januar 2011

Mother-love

ville nok kalde det en bort... men hvis du f.eks skal ned til en farvehandler, kan du sige at det skal side som en frise.. tror det vil blive billigere i længden hvis du går ned i en farvehandler og der vil nok også være en del mere og vælge imellem...

held og lykke med projektet.

ps. husk at du altid kan brugt tape til at lave en lige fin kant. maler op med den en farve, lidt over det punkt du vil have det til at være, vent et døgns tid (ellers kan tape ikke klæbe ordentligt) måle, måle og sætte tape på. maler med den farve ovenpå tapen for at lukke. venter på det er tørt (ca en time) og male 1 gang og anden gang og efter anden gang tager du tapen af med det samme inden det er tørt.. og vupti fin skarp kant

Anmeld

25. januar 2011

Noneother

SD21 skriver:

En bort måske?

JA! en bort. Kunne bare simpelthen ikke huske hvad det hed.

Super link i øvrigt.  -De har en Peter plys bort nemlig. og vi kører Peter plys over hele værelset herhjemme..

Anmeld

25. januar 2011

Noneother

michelledam skriver:

ville nok kalde det en bort... men hvis du f.eks skal ned til en farvehandler, kan du sige at det skal side som en frise.. tror det vil blive billigere i længden hvis du går ned i en farvehandler og der vil nok også være en del mere og vælge imellem...

held og lykke med projektet.

ps. husk at du altid kan brugt tape til at lave en lige fin kant. maler op med den en farve, lidt over det punkt du vil have det til at være, vent et døgns tid (ellers kan tape ikke klæbe ordentligt) måle, måle og sætte tape på. maler med den farve ovenpå tapen for at lukke. venter på det er tørt (ca en time) og male 1 gang og anden gang og efter anden gang tager du tapen af med det samme inden det er tørt.. og vupti fin skarp kant

Ja det er osse den metode jeg har prøvet at bruge med malingen. Jeg er bare på ingen måde særlig god til det åbenbart. -Så derfor bort.

Mine hænder er skruet fuldstændig forkert på!

Anmeld

25. januar 2011

SD21

Noneother skriver:

JA! en bort. Kunne bare simpelthen ikke huske hvad det hed.

Super link i øvrigt.  -De har en Peter plys bort nemlig. og vi kører Peter plys over hele værelset herhjemme..

Super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.