Er der nogle som har....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

twinny

Prøvet at få en kikkertundersøgelse i blæren 

Jeg var på herlev idag og få foretaget sådan en... super ringe oplevelse  sure mennesker.... Men jeg har fået foretaget en før og det hele var fint.

Men nu bløder jeg Er det normalt...? har læst der kan være lidt rødurin... Men det er meget...  Jeg kan se det ikk er mens, da det ikk er på tamponen og kun når jeg tisser.

Hjælp, tøser....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

bette

hmm har ik prøvet at få en kikkertundersøgelse i blæren.. men måske de har kommet til at lave lidt rifter i dit urinrør og derfor du bløder... er det meget?? 

Anmeld

24. januar 2011

twinny

bette skriver:

hmm har ik prøvet at få en kikkertundersøgelse i blæren.. men måske de har kommet til at lave lidt rifter i dit urinrør og derfor du bløder... er det meget?? 

Jaah, det synes jeg...  Men det gør ikk rigtig ondt.... Det er bare ubehageligt pga. kikkert har været deroppe....

Anmeld

24. januar 2011

bette

Baby-støv skriver:

Jaah, det synes jeg...  Men det gør ikk rigtig ondt.... Det er bare ubehageligt pga. kikkert har været deroppe....

okay.. jeg ville nok se tiden an til imorgen tidlig... og husk at drikke noget væske så du kan blive skyllet godt igennem.. 

og hvis det er lige sådan imorgen tidlig ville jeg nok liiiige give lægen et kald.. eller den afdeling af sygehuset hvor du fik det fortaget

Anmeld

24. januar 2011

twinny

bette skriver:

okay.. jeg ville nok se tiden an til imorgen tidlig... og husk at drikke noget væske så du kan blive skyllet godt igennem.. 

og hvis det er lige sådan imorgen tidlig ville jeg nok liiiige give lægen et kald.. eller den afdeling af sygehuset hvor du fik det fortaget

Okay... tak for det.....  håber det er ovre imorgn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.