Underlige drømme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser

Jeg har lige fundet ud af jeg er gravid i 5 uge. Har vidt det i 3 dage.. Men siden jeg fandt ud af det er jeg begyndt at have underlige drømme om natten.. Næsten hver nat drømmer jeg at jeg er ude og tisse og opdager så at jeg bløder.. Det er det eneste drømmen går ud på..

Er der andre der har prøvet noget ligende og hvad tror i det betyder?

Jeg vågner hver morgen og skynder mig på toilettet for at tjekke om jeg har blødt i løbet af natten.. Det er ret ubehageligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Maalene

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg har lige fundet ud af jeg er gravid i 5 uge. Har vidt det i 3 dage.. Men siden jeg fandt ud af det er jeg begyndt at have underlige drømme om natten.. Næsten hver nat drømmer jeg at jeg er ude og tisse og opdager så at jeg bløder.. Det er det eneste drømmen går ud på..

Er der andre der har prøvet noget ligende og hvad tror i det betyder?

Jeg vågner hver morgen og skynder mig på toilettet for at tjekke om jeg har blødt i løbet af natten.. Det er ret ubehageligt...

Havde den samme drøm natten til lørdag... Aner ikke hvad det betyder, men frygtelig ubehageligt.... Tror det har noget med ens frygt at gøre, men aner det ikke...

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Havde den samme drøm natten til lørdag... Aner ikke hvad det betyder, men frygtelig ubehageligt.... Tror det har noget med ens frygt at gøre, men aner det ikke...

Tjah.. Måske har det noget at gøre med man er frygteligt bange for at miste den lille spire i mvsen.. Men det er godt nok ubehageligt..

Anmeld

24. januar 2011

MaybeBaby

Er enig med de andre i, at det nok mest er et billede på ens frygt for at miste. Det man ikke får snakket om i løbet af dagen eller smider bagerst i hovedet, fordi det er for ubehageligt at tænke på, det er jo dét der kommer frem om natten.

Mine drømme er altid meget farvet af, hvad jeg lige går og tumler med. Og nogle gange er drømmene helt gak gak - såsom da jeg drømte at min bedste veninde var HoneyMonster og bad Shane fra Boyzone at tage sin motorcykel og køre en fælles bekendt over, da hun havde været et forfærdeligt menneske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.