Finde en litaunsk far.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Anonym trådstarter

Hejsa baby.dk

Jeg hjælper min storesøster med at finde hendes barns far.

Barnets far er bosat i Litaun og han er ikke til at få fat på.

Siden han ikke bor i Danmark gælder der ikke samme regler vedr. faderskab osv for ham.

Hos kommunen står der ukendt ved barnets fars navn.

Men hvordan kan hun opsøge ham? Er der nogen der kender til nogle måder evt på nettet eller hos myndigheder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

charlottekri

jeg tænker at der må da være noget i samme stil som vores folkeregister dernede?? hvis hun har hans fulde navn og ved lidt om ham, så kunne det måske være en ide at kontakte myndighederne?? evt spørge nogle andre fra samme land hvordan hun evt. kan gribe sagen an mht. hvem hun skal kontakte

håber det hjalp lidt'knus charlotte

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

jeg tænker at der må da være noget i samme stil som vores folkeregister dernede?? hvis hun har hans fulde navn og ved lidt om ham, så kunne det måske være en ide at kontakte myndighederne?? evt spørge nogle andre fra samme land hvordan hun evt. kan gribe sagen an mht. hvem hun skal kontakte

Tak for svar

Alt hjælp ville være dejligt, for ja vil ikke komme ind på sagen, men det er gået meget skævt med deres forhold også er han rejst hjem.

Prøver at undersøge en masse muligheder

Anmeld

24. januar 2011

charlottekri

det var da så lidt, det må bestemt ikke være en sjov situation at være i

men som sagt, hun må da kende nogen der kender bare lidt til systemet dernede som måske kan hjælpe hende lidt, for det er da også synd for barnet at faderen bare sådan stikker af

Anmeld

25. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hejsa baby.dk

Jeg hjælper min storesøster med at finde hendes barns far.

Barnets far er bosat i Litaun og han er ikke til at få fat på.

Siden han ikke bor i Danmark gælder der ikke samme regler vedr. faderskab osv for ham.

Hos kommunen står der ukendt ved barnets fars navn.

Men hvordan kan hun opsøge ham? Er der nogen der kender til nogle måder evt på nettet eller hos myndigheder?

Kontakt landets ambasade og forhør jer der om procedurer og veje man kan gå.
Det er det bedste råd, jeg kan give jer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. januar 2011

Fenja09

charlottekri skriver:

Det kan ikke være en sjov situation at stå i, men afhængig af hvor meget hun ved om ham, så burde det være muligt at finde ham. Især hvis hun har et cpr-nr eller lign. som de bruger i hans hjemland. Så tror jeg at der er stor mulighed for at finde ham i deres system i Litauen.

Jeg har googlet lidt og fandt nedenstående, en guide til at finde personer i Litauen, alt står på engelsk.

www.ehow.com/how_relatives-lithuania.html

Måske din søster kender nogle af dem han kunne finde på at bo ved, for så kunne man jo starte med at slå op på de Hvide Sider.

www.phonebookoftheworld.com/phonebookoflithuania.htm

Ved ikke om det er til nogen hjælp, men i kan da kigge på dem, hvis i ikke allerede har været forb i

Anmeld

25. januar 2011

Fenja09

Mit tidligere indlæg var til TS, var bare lige lidt for hurtig på tasterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.