Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tillykke med lillepigens dåb det er bare en stor dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ihhh hvor er hun fin
WHAU!!!! -hvor er I bare flotte!! ALLESAMMEN!
Jeg er vild med både dåbskjolen og dit tøj! I er bare super flotte!
Tillykke med dagen!
merichs skriver: Igår, søndag d. 23/1 blev vores datter døbt. Det var en dejlig dag og det hele gik fint Chanel sov stort set gennem hele gudstjenesten og lagde ikke mærke til at hun fik vand i håret
Igår, søndag d. 23/1 blev vores datter døbt. Det var en dejlig dag og det hele gik fint Chanel sov stort set gennem hele gudstjenesten og lagde ikke mærke til at hun fik vand i håret
Sikke fin hun er tillykke med hende!!
Åh hvor ser hun skøn ud!!
Og så er jeg overbevist om at jeg kender den unge herre der står med ved døbefonten!!
KajaHH skriver: Øv også. Nej vi går selv igang imorgen,vi vil prøve at lave en "prinsesse" kage, du ved sådan en med en barbi dukke i. Det er første gang vi skal prøve,så du må gerne krydse finger
Øv også.
Nej vi går selv igang imorgen,vi vil prøve at lave en "prinsesse" kage, du ved sådan en med en barbi dukke i.
Det er første gang vi skal prøve,så du må gerne krydse finger
Det bliver da spændende. Du må jo lige smide et billede ind af resultatet
Ox. skriver: Åh hvor ser hun skøn ud!! Og så er jeg overbevist om at jeg kender den unge herre der står med ved døbefonten!!
Det kan da godt være at du kender ham Han kommer oprindeligt fra Kolding (Hejls)
MoarJ skriver: Hvor fint... Og tillykke...
Hvor fint... Og tillykke...
Tak tak
Chamomile skriver: Stort tillykke, sikke skøn hun ser ud
Stort tillykke, sikke skøn hun ser ud
Tak skal du ha
Lou87 skriver: tillykke med lillepigens dåb det er bare en stor dag
Tak Ja det er bare en stor dag. Og heldigvis gik det jo godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128