Luksusproblemer.....
Pengeproblemer som altid! Det er godt nok dyrt at være fattig... Suk! Vi har skulle betalt nogle tilskud tilbage som vi ikke har været berettiget til fordi Kristian har tjent en smule i sommerferien :( Og de penge skulle han jo tjene for at vi fik råd til Veras vigtigste ting... Men ja... nu skal vi så betale lidt over 5000 tilbage... Og det er mange penge for os! Øv... Men ungerne mangler ikke noget før næste vinter så nu må vi så bare se om vi får råd til at holde barnedåb/stor 1 års fødselsdag i oktober som vi havde planlagt for vi skal også have betalt vores bil af inden året er omme! Så jeg ser frem til 2012 allerede ... Hehe. Ej det har tæret rigtig meget på mig men nu har jeg vidst vænnet mig til tanken om at jeg kan pakke alle mine planer om at forkæle ungerne væk.... Og det er os ok. For de mangler ikke noget som helst.
Ud over det har døgnet for lidt timer... Jeg kan simpelthen ikke nå alt det jeg gerne vil.... Men igen... et luksusproblem!
Vera er den mest fantastiske pige... Hun sover som en drøm og er en dejlig glad smile pige det meste af tiden! Hun vokser meget hurtigt... Kan slet ikke forstå hun snart er 4 måneder... Kan næsten ikke forstå hun lige har været en lille baby for et par måneder siden!
Viktor er en dejlig krudt ugle som virkelig elsker sin søster... Han er så kærlig og er virkelig glad for sin søster... Det er bare fantastisk.... Vi tæller nu ned til 1 feb hvor han skal have klippet noget af de gyldne lokker
Kristian syntes ikke han skal klippes men jeg syntes nu det ligner en fugle rede til tider...Hihi.
Tænker meget på jer alle sammen piger! Sikke mange frygtelige og hårde tider mange af jer har for tiden!
i er mine aften bønner om bedre tider

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld