Hmmm mine problemer er vidst....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Jules

Luksusproblemer..... 

Pengeproblemer som altid! Det er godt nok dyrt at være fattig... Suk! Vi har skulle betalt nogle tilskud tilbage som vi ikke har været berettiget til fordi Kristian har tjent en smule i sommerferien :( Og de penge skulle han jo tjene for at vi fik råd til Veras vigtigste ting... Men ja...  nu skal vi så betale lidt over 5000 tilbage... Og det er mange penge for os! Øv... Men ungerne mangler ikke noget før næste vinter så nu må vi så bare se om vi får råd til at holde barnedåb/stor 1 års fødselsdag i oktober som vi havde planlagt for vi skal også have betalt vores bil af inden året er omme! Så jeg ser frem til 2012 allerede ... Hehe. Ej det har tæret rigtig meget på mig men nu har jeg vidst vænnet mig til tanken om at jeg kan pakke alle mine planer om at forkæle ungerne væk.... Og det er os ok. For de mangler ikke noget som helst. 

Ud over det har døgnet for lidt timer... Jeg kan simpelthen ikke nå alt det jeg gerne vil.... Men igen... et luksusproblem!

Vera er den mest fantastiske pige... Hun sover som en drøm og er en dejlig glad smile pige det meste af tiden! Hun vokser meget hurtigt... Kan slet ikke forstå hun snart er 4 måneder... Kan næsten ikke forstå hun lige har været en lille baby for et par måneder siden!

Viktor er en dejlig krudt ugle som virkelig elsker sin søster... Han er så kærlig og er virkelig glad for sin søster... Det er bare fantastisk.... Vi tæller nu ned til 1 feb hvor han skal have klippet noget af de gyldne lokker  Kristian syntes ikke han skal klippes men jeg syntes nu det ligner en fugle rede til tider...Hihi.

Tænker meget på jer alle sammen piger! Sikke mange frygtelige og hårde tider mange af jer har for tiden!  i er mine aften bønner om bedre tider

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Dejligt at høre fra dig,søde Julie.Nu følger jeg dig jo også på FB,men dejlige,dejlige billeder.Tragisk at jeg ikke har mødt frk. Vera endnu...har du egentlig bil til rådighed til hverdag?For så kunne I da kigge ud,det kunne være såååå hyggeligt(og jeg kunne sidde med vidunderet,for det får jeg dælme ikke lov til med min store dreng mere,he,he)

Knus fra mig

Anmeld

25. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Jules skriver:

Luksusproblemer..... 

Pengeproblemer som altid! Det er godt nok dyrt at være fattig... Suk! Vi har skulle betalt nogle tilskud tilbage som vi ikke har været berettiget til fordi Kristian har tjent en smule i sommerferien Og de penge skulle han jo tjene for at vi fik råd til Veras vigtigste ting... Men ja...  nu skal vi så betale lidt over 5000 tilbage... Og det er mange penge for os! Øv... Men ungerne mangler ikke noget før næste vinter så nu må vi så bare se om vi får råd til at holde barnedåb/stor 1 års fødselsdag i oktober som vi havde planlagt for vi skal også have betalt vores bil af inden året er omme! Så jeg ser frem til 2012 allerede ... Hehe. Ej det har tæret rigtig meget på mig men nu har jeg vidst vænnet mig til tanken om at jeg kan pakke alle mine planer om at forkæle ungerne væk.... Og det er os ok. For de mangler ikke noget som helst. 

Ud over det har døgnet for lidt timer... Jeg kan simpelthen ikke nå alt det jeg gerne vil.... Men igen... et luksusproblem!

Vera er den mest fantastiske pige... Hun sover som en drøm og er en dejlig glad smile pige det meste af tiden! Hun vokser meget hurtigt... Kan slet ikke forstå hun snart er 4 måneder... Kan næsten ikke forstå hun lige har været en lille baby for et par måneder siden!

Viktor er en dejlig krudt ugle som virkelig elsker sin søster... Han er så kærlig og er virkelig glad for sin søster... Det er bare fantastisk.... Vi tæller nu ned til 1 feb hvor han skal have klippet noget af de gyldne lokker  Kristian syntes ikke han skal klippes men jeg syntes nu det ligner en fugle rede til tider...Hihi.

Tænker meget på jer alle sammen piger! Sikke mange frygtelige og hårde tider mange af jer har for tiden!  i er mine aften bønner om bedre tider

heeeeeeeeeeej Julie!!!

:0) dejligt at høre fra jer!

problemer er relative, og man kan altid finde nogen der har værre problemer end en selv.... men det betyder ikke at ens problemer ikke er reelle problemer for een selv... :=)

det økonomiske problem kender jeg alt for godt! øv..... jeg håber da at i alligevel får afholdt dåb/1års....

hold op hvor de ligner hinanden bror og søster! dejlige unger, smukke og skønne... lidt sjovt at Victor er så lyshåret og Vera meget mørkhåret.... men smukke er de!

stort knus!

Anmeld

25. januar 2011

Klumpe-dumpe

Hold nu kaje, hvor er de smukke de 2 unger

Og jeg holder med Kristian, så Viktors hår er da ikke overhovedet ikke langt, det er da helt perfekt.

Håber snart vi kan ses alle sammen.

Anmeld

25. januar 2011

LIZO

kan i ikke afrage lidt af gangen så det ikke er så slemt..  så i stadig har penge til dåb og fødslesdag til oktober?

hvor er det bare vildt hun har så meget hår.. er såååå misundelig...

de bare så skønne de storebrødre

Anmeld

25. januar 2011

Jules

Pernilleh skriver:

Dejligt at høre fra dig,søde Julie.Nu følger jeg dig jo også på FB,men dejlige,dejlige billeder.Tragisk at jeg ikke har mødt frk. Vera endnu...har du egentlig bil til rådighed til hverdag?For så kunne I da kigge ud,det kunne være såååå hyggeligt(og jeg kunne sidde med vidunderet,for det får jeg dælme ikke lov til med min store dreng mere,he,he)

Knus fra mig

Jeg har desværre hverken bil eller kørekort Pernille....  Ellers havde jeg da været forbi 

Anmeld

25. januar 2011

Jules

Rose <3 skriver:

Hold nu kaje, hvor er de smukke de 2 unger

Og jeg holder med Kristian, så Viktors hår er da ikke overhovedet ikke langt, det er da helt perfekt.

Håber snart vi kan ses alle sammen.

Vi savner jer Syntes bare det har virket som om du havde så meget om ørene så har ikke presset mig på med besøg...

Har du egentlig stadigvæk dumbo stolen? 

Anmeld

25. januar 2011

Jules

LIZO skriver:

kan i ikke afrage lidt af gangen så det ikke er så slemt..  så i stadig har penge til dåb og fødslesdag til oktober?

hvor er det bare vildt hun har så meget hår.. er såååå misundelig...

de bare så skønne de storebrødre

Det kan godt være vi ender ud i det... Syntes bare det er noget hø....

Jeg er også ekstremt glad for hendes fine hår.... Men alle de andre ikke så langhårede piger er nu mindst lige så smukke

Jeg havde været så bekymret for hvordan Viktor ville tage at blive storebror men det er bare gået så GODT  Han er en fantastisk storebror....

Anmeld

25. januar 2011

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Vi savner jer Syntes bare det har virket som om du havde så meget om ørene så har ikke presset mig på med besøg...

Har du egentlig stadigvæk dumbo stolen? 

Har også haft en del at se til... Men fra på mandag er jeg jo hjemmeløbende, såååååååå :D

Dumbo=Bombu men ja Malucca Ælllllskeeeeeeeer den stadigvæk og sidder i den og ser tv..... (Har prøvet at gemme den, men så flippede damen sgu hel skrå)

Anmeld

25. januar 2011

Jules

Rose <3 skriver:

Har også haft en del at se til... Men fra på mandag er jeg jo hjemmeløbende, såååååååå :D

Dumbo=Bombu men ja Malucca Ælllllskeeeeeeeer den stadigvæk og sidder i den og ser tv..... (Har prøvet at gemme den, men så flippede damen sgu hel skrå)

Hehe.... Du vidste hvad jeg mente 

Hvor gamle er det de skal være for at bruge den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.