enlige...kender i det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. september 2008

eliasogmor

kender i det..at man ikke orker at lave mad til sig selv....? har det godt nok sådan her til aften...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

Mathilde

Nu er jeg ikke enlig, men min kæreste er af og til væk i forbindelse med sit arbejde. Han er væk en uge ad gangen.
Og jo jeg kender det godt! Når han er afsted gider jeg bare ikke at lave mad... Jeg synes det er træls at lave mad til sig selv!
Så det er du ikke ene om.

(H)Mathilde

Anmeld

19. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej..
Jeg er ikke enlig, men min mand er væk 6uger om gangen..Å jeg kender godt hvordan du har det..Bestill en pizza:D:D

Anmeld

19. september 2008

Honningblomst

Ja, da...:) og jeg NYDER når jeg ikke har drengene og bare kan tage en bolle eller lidt yoghurt.:P
Når drengene er hjemme så er det altså også kun hvad jeg gider...meget sjældent vi får gammeldags mad og varm mad er heller ikke noget vi skal have.
Så jeg nyder at være alene og slippe for at der skal laves mad.
Knus Eva

Anmeld

19. september 2008

eliasogmor

kunne være lækkert hvis min krop ville nøjes med en skål yougurt eller en bolle......

Anmeld

19. september 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

kunne være lækkert hvis min krop ville nøjes med en skål yougurt eller en bolle......

Tilvænning...:)

Anmeld

19. september 2008

M&F&C

Jeg kender det godt ! - heldigvis bor mine forældre og nogen veninder osv lige om hjørnet .. så vi laver tit fælles mad! Det er lidt hyggeligt at stå og lave mad når man ved der kommer gæster og spiser den :)

Anmeld

19. september 2008

eliasogmor

nej desværre..nok et højt stofskifte..selvom lægen ikke mener det..men er sulten konstant...

Anmeld

19. september 2008

Balderson

Ja, det kender jeg godt...

Men jeg elsker når manden ikke er hjemme, for så skal jeg have mit elskede rugbrød med leverpostej og agurk, eller jeg går helt agurk med at spise æbler...

Jeg er ikke den som har et behov for at der står varm mad på bordet kl. 18.00...

Anmeld

19. september 2008

MorCamilla

Jeg kender det også godt.. Jeg er ikke enlig, men Kasper er ikke hjemme til hverdag så det er kun Mikkel og jeg der skal laves mad til.. Og ind i mellem må jeg nok indrømme at den bare står på rugbrød.. Men Mikkel elsker det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.