åhh jeg har bare sådan brug for at komme ud med det.. ja vi har været sammen i 4 år, og virkelig har lagt hele vores øknomi sammen, så vi hænger på hinanden, så har vi prøvet at få børn i 1,5 år og det har ikke lykkes, nu er min kæreste så brudt helt sammen, fordi han føler alle forventer noget af ham, hus, børn, arbejde, og vil gerne arbejde i udlandet.. vi har/haft rigtig mange problemer med hans familie, så nu har han kun kontakt til hans bror, og jeg har heller ikke stor familie,.. Så nu vil han flytte fra mig, så det skal vi.. Det er bare hårdt når alt er fælles, og vi er så uheldige med vores udlejer at vi ved det bliver svært at komme af med lejligheden uden at betale en masse penge, for de snyder alle og enhver... Jeg aner ikke hvordan vi skal få penge til indskud, og til hverdagen. Det hele er bare uoverskueligt, plus jeg er under uddannelse.. :O:O HVORDAN kommer man nemmeste igennem alle disse ting, jeg synes jeg har prøvet at skrive alle tingene ned, men det hjælper bare ikke... At gå fra at ville have børn sammen, til at skulle flytte fra hinanden fordi han ikke ved hvem han er længere, og måske har lagt sine drømme på hylden for at tilfredsstille mig :O nøj hvor er det hårdt!
Anmeld