ja så ramlede det hele... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Anonym trådstarter

åhh jeg har bare sådan brug for at komme ud med det.. ja vi har været sammen i 4 år, og virkelig har lagt hele vores øknomi sammen, så vi hænger på hinanden, så har vi prøvet at få børn i 1,5 år og det har ikke lykkes, nu er min kæreste så brudt helt sammen, fordi han føler alle forventer noget af ham, hus, børn, arbejde, og vil gerne arbejde i udlandet.. vi har/haft rigtig mange problemer med hans familie, så nu har han kun kontakt til hans bror, og jeg har heller ikke stor familie,.. Så nu vil han flytte fra mig, så det skal vi.. Det er bare hårdt når alt er fælles, og vi er så uheldige med vores udlejer at vi ved det bliver svært at komme af med lejligheden uden at betale en masse penge, for de snyder alle og enhver... Jeg aner ikke hvordan vi skal få penge  til indskud, og til hverdagen. Det hele er bare uoverskueligt, plus jeg er under uddannelse..  :O:O HVORDAN kommer man nemmeste igennem alle disse ting, jeg synes jeg har prøvet at skrive alle tingene ned, men det hjælper bare ikke... At gå fra at ville have børn sammen, til at skulle flytte fra hinanden fordi han ikke ved hvem han er længere, og måske har lagt sine drømme på hylden for at tilfredsstille mig :O nøj hvor er det hårdt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Maria.

Øv det lyder hårdt.. Jeg kan desværre ikke give dig nogen råd, da jeg aldrig har stået i samme situation! Kan I ikke prøve at give det hele en chance, og ikke forvente så meget af hinanden?

til dig!

Anmeld

24. januar 2011

dorthemus

Øv hvor lyder det bare forfærdeligt

Det er også bare umenneskeligt hårdt at gå igennem..det tærer på ethvert forhold. Måske noget parterapi kunne hjælpe...evt mens I bor hver for sig

Nogle gange skal man lidt væk fra hinanden for at kunne se mere klart og finde kærligheden igen.

Håber tingene løser sig for dig/jer.

fra mig

Anmeld

24. januar 2011

Ciss

Føler virkelig med dig. Det der er virkelig hårdt!

Jeg synes det er vanskeligt at komme med en enkel løsning, men jeg tror, det kan hjælpe, hvis du tager én ting ad gangen og sætter dig små mål.

Mit forslag ville være at du starter med at finde ud af, hvordan din fremtidige økonomi kommer til at se ud. Indtægt, hvad er mulig for dig at betale i husleje osv.

Bagefter kan du så se på, hvordan du skal klare overgangsfasen. Den er altid vanskelig. Når man stadig har penge bundet op i en lejlighed, eventuelle fællesudgifter med bindingstid osv.

Det føles utrolig tungt at måtte igennem alle de praktiske problemer- og særlig hvis det ikke er noget, man ikke selv har ønsket sig. Sender en

Anmeld

25. januar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

åhh jeg har bare sådan brug for at komme ud med det.. ja vi har været sammen i 4 år, og virkelig har lagt hele vores øknomi sammen, så vi hænger på hinanden, så har vi prøvet at få børn i 1,5 år og det har ikke lykkes, nu er min kæreste så brudt helt sammen, fordi han føler alle forventer noget af ham, hus, børn, arbejde, og vil gerne arbejde i udlandet.. vi har/haft rigtig mange problemer med hans familie, så nu har han kun kontakt til hans bror, og jeg har heller ikke stor familie,.. Så nu vil han flytte fra mig, så det skal vi.. Det er bare hårdt når alt er fælles, og vi er så uheldige med vores udlejer at vi ved det bliver svært at komme af med lejligheden uden at betale en masse penge, for de snyder alle og enhver... Jeg aner ikke hvordan vi skal få penge  til indskud, og til hverdagen. Det hele er bare uoverskueligt, plus jeg er under uddannelse..  :O:O HVORDAN kommer man nemmeste igennem alle disse ting, jeg synes jeg har prøvet at skrive alle tingene ned, men det hjælper bare ikke... At gå fra at ville have børn sammen, til at skulle flytte fra hinanden fordi han ikke ved hvem han er længere, og måske har lagt sine drømme på hylden for at tilfredsstille mig :O nøj hvor er det hårdt!

Jeg tror altså ikke, at jeres forhold er ovre...jeg tror bare, at al seriøsiteten er blevet for meget for ham, og nu er der en drøm, han gerne vil udleve, og det kan han ikke, fordi han "hænger" på den, altså som i alt er i faste rammer. Jeg tror også, at I har kvalt hinanden ved at afskrive familien.

Det er helt i orden, at du ønsker at være anonym - men kan du fortælle, hvor meget af din uddannelse, du mangler?, og om der er et specifikt job i udlandet, han gerne vil have (eller han bare vil væk)?, hvilken aldersgruppe er I i? Har din kæreste arbejde nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.