Puha det er godt nok længe siden jeg har deltaget aktivt herinde. Jeg kigger næsten dagligt en smut forbi, men føler ikke lige at overskudet er der til at læse ret meget eller kommentere. Beklager meget, men har trods det bestemt ikke glemt jer. Tænker tit på hvordan det mon går jer allesammen! Jeg synes også der her på det sidste har været en del der har haft det svært enten personligt, i familien eller været ramt af dødsfald og rigtig meget sydom. Synes der sker så meget at det er svært at følge med. Håber inderligt på lysere tider!!!
Som I ved så endte vores forhold for 3 uger siden. Vi bor dog stadig sammen. Vi kæmper stadig for at finde ud af hvor vores søn skal bo. Det er ikke nogen nem beslutning at skulle træffe. Samtidelig kommer tvivlen atter til overfladen; ER det nu også det rette at gå fra hinanden????? Der er ingen der har sagt at det skulle være nemt, men dét er det bestemt heller ikke!!!!
Om en uge starter jeg op på mit nye arbejde (nye gamle arbejde) og jo jeg glæder mig da et eller andet sted til at starte, men tidspunktet er måske bare ikke lige det mest passende. Heldigvis kender vi hinanden. Ville ikke lige kunne overskue hvis det var et helt nyt sted med nye kolleger osv.
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg - Nok blot sige at jeg stadig er i live. At jeg tænker på jer, savner jer og håber at jeg snart vender stærkt tilbage!
Kys knus og kram
Anmeld