Suk.. Halsbrand, hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Nea85

Hej!

Åh, jeg har helt vildt halsbrand, og det er slet ikke til at holde ud længere. Jeg var på apoteket forleden og fik nogle tyggetabletter, som man gerne må tage når man er gravid, men de virker desværre kun kortvarigt. Og selvom damen sagde, at der ikke er begrænsning på, har jeg ikke lyst til at tage flere før om et par timer.

Er der nogen af jer, der har gode råd til, hvad man kan gøre for at det går over? Evt. hvad man kan drikke eller spise? Synes efterhånden jeg har prøvet en hel masse..

Hilsen Linnea 26+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

AnneBJ

Mariekiks og mælk/kakao virker for nogle, ikke mig..

Jeg spiser Alminox tyggetabletter som var det bolcher...

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

Du kan få Alminox, Link og sikkert end masse andre ting også... Jeg prøvede alverdens og det hjalp ikke... 

Jeg kan så slet ikke fordrage mælk.. Da jeg ventede Julie, drak jeg mælk som jeg ved ikke hvad, havde en slem halsbrand... 

Håber du finder noget som virker for dig! 

Pssstt... Brugte også Matilde kakao mælk... 

Anmeld

24. januar 2011

Rockertand

Balanzid tog det for mig.

Anmeld

24. januar 2011

meem

Drik mælk !

Jeg drikker ca en liter om dagen, er 21+5

Der er også nogle der spiser mandler mod det, har dog ikke selv prøvet

Anmeld

24. januar 2011

Thereseh

Nea85 skriver:

Hej!

Åh, jeg har helt vildt halsbrand, og det er slet ikke til at holde ud længere. Jeg var på apoteket forleden og fik nogle tyggetabletter, som man gerne må tage når man er gravid, men de virker desværre kun kortvarigt. Og selvom damen sagde, at der ikke er begrænsning på, har jeg ikke lyst til at tage flere før om et par timer.

Er der nogen af jer, der har gode råd til, hvad man kan gøre for at det går over? Evt. hvad man kan drikke eller spise? Synes efterhånden jeg har prøvet en hel masse..

Hilsen Linnea 26+0

Jeg synes at Samarin, virker super godt  

Ellers så prøv at holde dig fra stærk mad, kaffe, agurk og andet styredannende. 

Anmeld

24. januar 2011

Nea85

Dejligt med så mange hurtige svar! Tror jeg må i køleskabet og tage mig et glas mælk til at starte med..

Anmeld

24. januar 2011

..

Hej

Jeg havde også rigtigt meget halsbrand med begge unger, jeg kan varmt anbefale:

Mælk

Agurk

Mandler

Samarin

Anmeld

24. januar 2011

Mor Christa

Heej

Jeg døjee også fuldstændig sindssygt med halsbrand i min graviditet! Kakaomælk var VIRKELIG det ultimative (lige bortset fra alminox-tyggetabeletter.. - kunne SLET ikke leve uden dem)
Og så sagde min læge at jeg skulle prøve at stoppe med at drikke sodavand og juice - fordi det fremprovokerer halsbrand rigtig meget.. Fed mad er også noget der er med til at gi' en ordentlig gang halsbrand - det var dog svært at holde sig helt fra ;P hihi

Men Kako og alminox !!!!

Anmeld

24. januar 2011

Nea85

Jeg har lige prøvet med lidt mælk (er ikke just min favoritdrik), og det virker endnu

Men tusind tak for alle de mange forslag! Mine tabletter hedder balancid, måske jeg skulle købe samarin i stedet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.