Smerter bliver værre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. september 2008

Mathilde

Ja nu spørger jeg igen:$ Sorry

Jeg har, som før skrevet, haft mens. lign. smerter siden jeg stoppede med prævention d. 30 august. Der gik noget tid før det begyndte...
Men nu tager det til. Det føles ikke længere som mens. smerter synes jeg ikke. Det sidder kun i højre side(?)
Det gør nogle gange ondt hvis jeg hoster og kan give et "stød" i underlivet når jeg sætter mig ned. Derudover har det gjort ret ondt ved sex de sidste dage...!!!

Hvad kan det være? Mon det virkelig kan være pga præventions-stop eller er der mon noget galt(?)

(H)Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

eliasogmor

øhm...er du gravid...? vil jeg lige høre først...

Anmeld

19. september 2008

Mathilde

eliasogmor skriver:

øhm...er du gravid...? vil jeg lige høre først...

Jeg ved det ikke...
Det er jo lidt for tidligt at teste, da jeg havde min sidste mens. d 3-4-5 september og næste forventede mens. er omkring d. 1. oktober.

Anmeld

19. september 2008

eliasogmor

ej kan ikke huske det..men mener også jeg havde ondt først i graviditeten...men vil ikke give dig falske forhåbninger..men syntes du skal tage til lægen..hvis du ikke allerede har været, det...knus herfra

Anmeld

19. september 2008

Mathilde

eliasogmor skriver:

ej kan ikke huske det..men mener også jeg havde ondt først i graviditeten...men vil ikke give dig falske forhåbninger..men syntes du skal tage til lægen..hvis du ikke allerede har været, det...knus herfra

Tak for dit svar:)
Jeg har fået bestilt tid ved lægen og skal afsted næste fredag... Så haber jeg alt er som det skal være og endnu bedre at jeg er gravid, hvilket jeg slet ikke tør håbe på...

Kram fra Mathilde

Anmeld

19. september 2008

eliasogmor

kryser fingrer for det sidste....god weekend til dig...

Anmeld

19. september 2008

Kaniem

Jeg får det altid sådan når jeg har ægløsning :(

Jeg bliver total øm i underlivet,og føles som stød bare det man sætter sig ned...nogle gange er det værre end andre,og så plejer det at hjælpe med et par panodiler :)

God weekend.

Anmeld

19. september 2008

Mathilde

eliasogmor skriver:

kryser fingrer for det sidste....god weekend til dig...

Tak for det(L)

Også en god weekend til dig:)

Anmeld

19. september 2008

Mathilde

snubbi skriver:

Jeg får det altid sådan når jeg har ægløsning :(

Jeg bliver total øm i underlivet,og føles som stød bare det man sætter sig ned...nogle gange er det værre end andre,og så plejer det at hjælpe med et par panodiler :)

God weekend.

Okay... Jeg plejer ikke rigtig at mærke til min ægløsning. Kan godt have lidt ømhed men ellers ikke...
Men det kan da godt være det bare er en lidt sen ægløsning..

Tak for dit svar.
Du må også have en god weekend:)

Anmeld

19. september 2008

Heidi.

Hej Mathilde. Jeg havde ondt som du beskriver i starten af alle mine graviditeter.. Men jeg syntes alligevel du lige skal gå en tur op til lægen;)

Kh Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.