Ja jeg skriver lige som ano da jeg ikke vil hænge min chef ud,men I kan nok gætte hvem jeg er.
Jeg mødte på arbejde i dag med minus overskud. Jeg var ked af det pga jeg var nede over min mormor og så har vi bare ikke fået søvn i denne weekend, da vores datter har været meget syg, så jeg var godt brugt.
Da jeg kommer ind af døren møder jeg min chef som ser dårlig ud. Han er på vej hjem og inden han går bliver jeg derfor lige nødt til at høre om jeg kan få fri om onsdagen så jeg kan komme til begravelse. Jeg siger: Jeg skal lige høre om jeg kan komme til begravelse onsdag? Han svarer: NÅ! og går hen og kigger på vores arbejdsplan, hvorefter han surt svarer: "Ja det ser det ud som om du kan og så skal vi to også lige have en fraværssamtale!" og så gik han! Jeg var målløs og måtte sætte mig ind på hans kontor og bare græde! Han kunne sgu da godt lige have taget hensyn til at jeg rent faktisk har mistet 3 personer de sidste 2mdr og i det mindste have svaret mig pænt uanset hvor ÅNDSSVAG han synes jeg er. Jeg har været væk 4 dage denne måned og ja det er da meget, men det er da tilfældighedernes gang. Han skal da ikke sige sådan og så gå sin vej lige efterhan faktisk har hørt jeg har mistet endnu en fra min familie. Men svaret var NÅ! Jeg følte mig bare så trådt på. Og nu har manden måtte tage en fridag for at passe vores datter i morgen så hun bliver helt frisk for jeg tør ikke tage en barnets sygedag.
Anmeld