Bækkenløsning sidst - får jeg det igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

engdraget

Hej

Jeg er netop trådt over i dette forum da jeg nu er den lykkelige kommende 3. gangsmor i 5.uge!

Ville så høre lidt om hvad jeg mon kan forvente! Fik bækkenløsning under sidste graviditet og har idag et job der kræver MANGE gange ned på hug/bøjninger hver dag!

Risikerer jeg i højere grad en omgang BL igen når jeg havde det sidst?

Motionerer (spinner, stepper og pumper) 3-4 x i ugen, så er i god form

Lene 

5+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

bette

du kan sagtens risikere det igen. og de fleste får det også igen ved nr.2 graviditet. jeg ville blive ved med at dyrke motion hvis jeg var dig. men dog passe på mit bækken, fx hold benene samlet og alt det du nok hørte om ved sin sidste graviditet. 

Anmeld

24. januar 2011

Lou87

engdraget skriver:

Hej

Jeg er netop trådt over i dette forum da jeg nu er den lykkelige kommende 3. gangsmor i 5.uge!

Ville så høre lidt om hvad jeg mon kan forvente! Fik bækkenløsning under sidste graviditet og har idag et job der kræver MANGE gange ned på hug/bøjninger hver dag!

Lene 

5+3

Jeg havde bækkenløsning under min graviditet og har fået at vide at har man først haft det får man det næsten med garanti igen, kan dog variere i hvor svær grad..
Også fordi du denne gang kan være lidt på forhånd med det og droppe feks for tunge løft, dumme stillingere osv..
Men kommer jo an på hvordan du klarede BL sidste gang?!

Jeg ved bare til næste gang jeg skal stoppe i bedre tid!

Ellers tag evt en snak med JM eller læge om motion.. og BL.

Anmeld

24. januar 2011

SussieThyssen

engdraget skriver:

Hej

Lene 

5+3

Ja...det må jeg med beklagelse sige..en gang bækkenløsning og det forværres oftest for hver graviditet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.