Silicone bryster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Sees

Hej piger.

Jeg har en veninde der længe har sparet op til at få lavet sine bryster, og nu har hun endelig en god slat på kontoen.
Nu skal hun så bare have fundet en klink der vil lave dem, og så var det jeg kom til at tænke på, at jeg mener jeg herinde engang så et link, hvor man kunne se prisforskelle og anbefalinger af de forskellige klinikker rundt i landet.

Er der en der er så sød at hjælpe mig med at finde det link igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Sees

op op

Anmeld

24. januar 2011

ønskebørn74

Sees. skriver:

Hej piger.

Jeg har en veninde der længe har sparet op til at få lavet sine bryster, og nu har hun endelig en god slat på kontoen.
Nu skal hun så bare have fundet en klink der vil lave dem, og så var det jeg kom til at tænke på, at jeg mener jeg herinde engang så et link, hvor man kunne se prisforskelle og anbefalinger af de forskellige klinikker rundt i landet.

Er der en der er så sød at hjælpe mig med at finde det link igen?

Jeg har en del venninder der har fået lavet dem på HC. Andersen klinikken i Odense og de er flotte og naturlige at se på... Heller ingen ar...

Anmeld

24. januar 2011

Aves..

Jeg kan ikke hjælpe med det link..men inde på¨mylooks.dk er der en masse godt at læse og se...ellers vil jeg klart anbefale anna jørgensen, men hun er svær at komme til da hun kun tager hver femte der kommer til hende, men dygtig er hun og laver de smukkeste naturlige bryster..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.