Nogen der har en ide om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.378 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

... Hvad de der tisunderlag, eller hvad de hedder til og ligge under lagnet på sengen så hvis baby tisser igennem at det ikke kommer på madressen, hvad de koster? Gerne dem som kan genbruges efter vask.. og hvor kan man købe dem og hvor mange vil i mene man skal have? Håber det var forståeligt.. - Malene 36+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Ni-ko-li-ne

MaleneS2011baby<3 skriver:

... Hvad de der tisunderlag, eller hvad de hedder til og ligge under lagnet på sengen så hvis baby tisser igennem at det ikke kommer på madressen, hvad de koster? Gerne dem som kan genbruges efter vask.. og hvor kan man købe dem og hvor mange vil i mene man skal have? Håber det var forståeligt.. - Malene 36+6

i Jysk for ca 70 kr.... også i metermål

Anmeld

24. januar 2011

Mette.

Vi har et i min datters seng. Det kan vaskes og er ikke ret stort. Vi gav 40 kr., i babysam.. Man kan få dem så de dækker hele madrassen, men de er til at komme til for penge og fåes også i babysam.

Vi har kun et, da min datter faktisk aldrig har tisset igennem, men ellers vil jeg da tro 2-3 stykker er nok.

Anmeld

24. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

Okay takker.. Har i så en ide om hvad en baby børste koster og hvor den kan købes?

Anmeld

24. januar 2011

Mette.

Okay takker.. Har i så en ide om hvad en baby børste koster og hvor den kan købes?

Vi har et fint sæt med børste og kam - også fra Babysam, mener vi gav 70 kroner for det. Hvertfald under 100 kr.

Anmeld

24. januar 2011

AnneBJ

Babysam, Ønskebørn osv... Dem jeg har set der koster omkring 50 kroner

Anmeld

24. januar 2011

klmf

Jeg købte 2 for maks 60 kroner i IKEA - men har ikke brugt dem endnu, er bange for madrassen bliver for varm. Vi har ikke haft et uheld endnu...

Anmeld

24. januar 2011

Rockertand

Ni-ko-li-ne skriver:

i Jysk for ca 70 kr.... også i metermål

I vores 3 lokale "Jysk"er (eller hvad det hedder) er de holdt op med at sælge i metermål, der kan de nu fås i pakker med 2 meter x 90 cm.

Kan man stadig få det i metermål hos jer? 

Anmeld

24. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Rockertand skriver:

I vores 3 lokale "Jysk"er (eller hvad det hedder) er de holdt op med at sælge i metermål, der kan de nu fås i pakker med 2 meter x 90 cm.

Kan man stadig få det i metermål hos jer? 

Det kunne man for 3 mdr siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.