Det der med at føle man skal tisse hele tiden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.631 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Trine89

Jeg har hele dagen bar følt at jeg HELE tiden skal tisse  

og når jeg så gå på toilet kommer der jo nærmest igen ting ud.. det er mega fristreende. og kan ikke lade være med at tænke på om det måske er blærebetændelse, og det er jo ikke helt så godt.. 

Min plan er at jeg vil smutte ned til lægen med en Urin prøve i morgen, men jeg ville lige hører jer herinde om jeg skal frygte en blærerbetændelse eller noget andet??? 

Trine - 10+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Lilac

Det kan jo godt være blærebetændelse - det er man mere disponeret for når man er gravid og man må ikke gå med ubehandlet blæretetændelse når man er gravid (kan ikke huske hvorfor, men det kan vist være farligt). Så få det da tjekket hos lægen... Men ellers er det helt normalt at føle man skal tisse konstant... Det er vist både pga. af hormoner, men livmoderen ligger jo også klods op af blæren, så der er ekstra pres på...

Krydser fingre for det ikke er blærebetændelse, men blot en af de skønne graviditetssymptomer 

Anmeld

24. januar 2011

Trine89

xxx skriver:

Det kan jo godt være blærebetændelse - det er man mere disponeret for når man er gravid og man må ikke gå med ubehandlet blæretetændelse når man er gravid (kan ikke huske hvorfor, men det kan vist være farligt). Så få det da tjekket hos lægen... Men ellers er det helt normalt at føle man skal tisse konstant... Det er vist både pga. af hormoner, men livmoderen ligger jo også klods op af blæren, så der er ekstra pres på...

Krydser fingre for det ikke er blærebetændelse, men blot en af de skønne graviditetssymptomer 

Det ville være dejligt hvis det er er graviditeten der driller.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.