Hvor længe prøvede i før i blev gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

o1Mutte

Monica1979 skriver:

Jeg smed p-pillerne den 20 August 2010 og fandt ud af jeg var gravid den 7 Januar 2011 jeg er 31 og kæresten er 28 :-) jeg troede når jeg smed pillerne ville jeg blive gravid på 0,5 men det skete ikke, men nu den der :-)

vil lige ønske jer andre held og lykke med projekt baby :-) det skal nok komme

Stort tillykke så er det hele stadig temmeligt nyt for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Bambii

V har snart prøvet i 2 år og der er ikke sket noget endnu..

Jeg er 19 og min kæreste er 30

Anmeld

24. januar 2011

o1Mutte

Bambii skriver:

V har snart prøvet i 2 år og der er ikke sket noget endnu..

Jeg er 19 og min kæreste er 30

Fy for den det er lang tid. Har i ikke været ved lægen endnu ??

Anmeld

24. januar 2011

otlitrom

2 år og 8 mdr tog det.. Og en hjælpende hånd fra behandling. Jeg er 25

Anmeld

24. januar 2011

Bambii

o1Mutte skriver:

Fy for den det er lang tid. Har i ikke været ved lægen endnu ??

Jeg var ved lægen den 29 og fik afvide at jeg havde sværre ved at blive gravid end andre.. Men muligheden er der.. Men jeg syntes alligevel at det er lang tid selvom at jeg har sværre ved det end andre.. Det er uudholdeligt når man brændende ønsker sig et barn..

Men vi fik heldigvis en dejlig hund i sommers, som jeg giver alt min kærlighed og bruger meget tid på.. Men det er bare ikke helt det samme som en baby

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

9 måneder! Jeg var ved at blive liiiidt sur og træt af det ikke ville lykkes. Men altså, jeg havde også stresset helt vildt over eksaminer osv. og da jeg fik sommerferie, ja så var den der!!! Så jeg tror det har noget at sige at man er afslappet og tager den lidt med ro.

Anmeld

24. januar 2011

nahoje

Det lyder som en god ide, at du bliver tjekket hos en gynækolog. Måske skal manden også tjekkes. Men ellers så tror jeg godt I kunne prøve nogle af de råd der er, om at spise sundt, ikke ryge osv. Måske også få styr på hvornår der er ægløsning. Men ellers har jeg ikke så mange råd, da jeg som sagt ikke selv nåede at tænke over det.

Men igen, jeg krydser fingre for at den snart er der

Anmeld

24. januar 2011

piadas

18 måneder første gang, 21 måneder anden gang og 16 måneder nu her tredje gang, så der er stadig håb for jer!

Anmeld

24. januar 2011

Kruse90

vi har prøvet 2 år her til april.
Jeg syntés i skal få foretaget en sædanalyse af din kærestes sæd, da det kan være årsagen.

Det er tilfældet her. OG vi venter på behandlings start.

Jeg vil anbefale jer det, da det godt kan føles lidt som spil af tid, da man ikke ved om der er en årsag til at det ikke sker af sig selv.

Anmeld

24. januar 2011

Tennamor

Jeg lagde p-pillerne et par dage efter vores bryllup i september og blev gravid slut august, så lige knap 12 måneder.

Jeg er 31 og min elskede mand er 30 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.