Hvor længe prøvede i før i blev gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Dictes mor

Vi prøvede i 3½ år inden vi fik Dicte, så det kan lade sig gøre, selvom det virker helt uoverkommeligt for jer lige nu, så bliv ved at tro på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

o1Mutte

Janni85 skriver:

Vi troede heller ikke helt på det til at starte med, men så viste han os to  Det var helt vildt!!! Det bedste der er sket!!

Og nu har min bror også fået tvillinger - Så lækkert!!!

Kunne godt forestille mig at det ville være helt fantastisk Men ikke det man liige regner med

Anmeld

27. januar 2011

o1Mutte

tingimor skriver:

vi var lidt over 15 mån om at få to streger og de kom til os på det mindst ventet tidspunkt. vi havde slet ikke regnet med det da vi en ganske alm onsdag tog en test for sjov.

men det lykkes efter en romantisk weekendt hvor det stod i mands og mit tegn og ikke i aktion baby.

vi er begge 23 

for det snart lykkes for jer .

Hvor dejligt!

Anmeld

27. januar 2011

o1Mutte

Dictes mor skriver:

Vi prøvede i 3½ år inden vi fik Dicte, så det kan lade sig gøre, selvom det virker helt uoverkommeligt for jer lige nu, så bliv ved at tro på det.

Syntes det er så dejligt opløftende at læse om jer der har kæmpet så længe og det så lykkedes  Håber dog ikke vi skal vente så længe på bebsen

Anmeld

27. januar 2011

Dictes mor

o1Mutte skriver:

Syntes det er så dejligt opløftende at læse om jer der har kæmpet så længe og det så lykkedes  Håber dog ikke vi skal vente så længe på bebsen

Det håber, jeg bestemt heller ikke. Er I blevet undersøgt hos lægen? For det kan jo være, at I skal have lidt hjælp til at sætte skub i det hele?

Anmeld

27. januar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hej...

Jeg er 36 og min kæreste er 33.. Vi var 3½år og 27 kilo mindre før det lykkes for os.. men her er det mig, som er problemet.. Jeg har PCOS, hvilket mange kvinder har.. Og til dem, som har prøvet omkring et år, synes i skal undersøges for det...

Jeg fik min store dreng på p-piller, hvilket er meget almindelig, når man har pco.. får når man er på p-piller har man regelmæssig mens...

nummer 2, som tog os 3½ år var en lang kamp, fordi jeg så havde smidt p.pillerne denne gang og min mens udeblev så lige pludselig grundet pco'en... Da jeg ændrede min kost og tabte mig 27 kilo blev jeg gravid naturligt.. havde snakket med min gynækolog om hjælp.. og var 14dage fra hormoner... SÅ vi var glade for at det lykkes naturligt...

Der findes en bog, hvor mange bliver gravid, når man har ændret sin kost.. mange ikke pco piger har lige så meget brug for den... den er da et forsøg værd.. og koster kun 250kr... Den hedder "Spis dig gravid"..

Held og lykke til dem som kæmper.. kan sætte mig ind i jeres frustrationer.. og kan sige, at i må bare prøve jer frem.... og at bogen er en rigtig god ide..

Hilsen Mette

Anmeld

27. januar 2011

o1Mutte

Dictes mor skriver:

Det håber, jeg bestemt heller ikke. Er I blevet undersøgt hos lægen? For det kan jo være, at I skal have lidt hjælp til at sætte skub i det hele?

Kæresten er blevet tjekket og det hele var ok. Nu er det så (forhåbenlig) snart min tur. Er blevet henvist, mangler bare brevet med en tid

Anmeld

27. januar 2011

o1Mutte

Mathias Villads skriver:

Hej...

Jeg er 36 og min kæreste er 33.. Vi var 3½år og 27 kilo mindre før det lykkes for os.. men her er det mig, som er problemet.. Jeg har PCOS, hvilket mange kvinder har.. Og til dem, som har prøvet omkring et år, synes i skal undersøges for det...

Jeg fik min store dreng på p-piller, hvilket er meget almindelig, når man har pco.. får når man er på p-piller har man regelmæssig mens...

nummer 2, som tog os 3½ år var en lang kamp, fordi jeg så havde smidt p.pillerne denne gang og min mens udeblev så lige pludselig grundet pco'en... Da jeg ændrede min kost og tabte mig 27 kilo blev jeg gravid naturligt.. havde snakket med min gynækolog om hjælp.. og var 14dage fra hormoner... SÅ vi var glade for at det lykkes naturligt...

Der findes en bog, hvor mange bliver gravid, når man har ændret sin kost.. mange ikke pco piger har lige så meget brug for den... den er da et forsøg værd.. og koster kun 250kr... Den hedder "Spis dig gravid"..

Held og lykke til dem som kæmper.. kan sætte mig ind i jeres frustrationer.. og kan sige, at i må bare prøve jer frem.... og at bogen er en rigtig god ide..

Hilsen Mette

Min mens er meget regelmæssig. Så ''satser'' ikke på at det er pco.. Men man kan jo aldrig vide. Skal til gynækolog snart regner jeg med. Venter på brevet med en tid

Anmeld

27. januar 2011

Dictes mor

o1Mutte skriver:

Kæresten er blevet tjekket og det hele var ok. Nu er det så (forhåbenlig) snart min tur. Er blevet henvist, mangler bare brevet med en tid

Det lyder godt, jeg håber, at alt er som det skal være. Jeg kan lige så tydeligt huske, dengang jeg var til undersøgelsen. Det var ikke nogen sjov dag for os, men det er jo ligemeget nu, hvor jeg har min lille pige

Anmeld

28. januar 2011

Janni85

o1Mutte skriver:

Kunne godt forestille mig at det ville være helt fantastisk Men ikke det man liige regner med

Bestemt ikke hvad man regnede med... man forventede jo bare at se et lille  Der gik også lige et par dage, inden man helt have fattet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.