„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Hej...
Jeg er 36 og min kæreste er 33.. Vi var 3½år og 27 kilo mindre før det lykkes for os.. men her er det mig, som er problemet.. Jeg har PCOS, hvilket mange kvinder har.. Og til dem, som har prøvet omkring et år, synes i skal undersøges for det...
Jeg fik min store dreng på p-piller, hvilket er meget almindelig, når man har pco.. får når man er på p-piller har man regelmæssig mens...
nummer 2, som tog os 3½ år var en lang kamp, fordi jeg så havde smidt p.pillerne denne gang og min mens udeblev så lige pludselig grundet pco'en... Da jeg ændrede min kost og tabte mig 27 kilo blev jeg gravid naturligt.. havde snakket med min gynækolog om hjælp.. og var 14dage fra hormoner... SÅ vi var glade for at det lykkes naturligt...
Der findes en bog, hvor mange bliver gravid, når man har ændret sin kost.. mange ikke pco piger har lige så meget brug for den... den er da et forsøg værd.. og koster kun 250kr... Den hedder "Spis dig gravid"..
Held og lykke til dem som kæmper.. kan sætte mig ind i jeres frustrationer.. og kan sige, at i må bare prøve jer frem.... og at bogen er en rigtig god ide..
Hilsen Mette
Anmeld