pergotime, skal teste torsdag - hvad så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Vidunderligeunger

Hej piger.

Det er ikke mig, men min svigerinde, som får pergotime. Det er 6. og sidste gang hun har taget dem, og skal teste på torsdag..

HVIS NU det ikke virker denne gang, hvad skal hun så igennem?? 
Vi prøver at støtte dem så godt vi kan i deres behandling, og for ikke at udspørge dem om alt mulig me dbehandlinger, vil jeg gerne vide lidt på forhånd...

De har prøvet 2½ år nu uden bebs, og det kan godt mærkes efterhånden, at de bare gerne vil det NU!! Ville ønske jeg kunne trylle en baby i maven på hende.. suk..  

knus..

ps. til dem der ved hvem jeg og min familie er, tys.. (fik ikke trykket på ano :/ )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

CamillaValby

BlyViol skriver:

Hej piger.

Det er ikke mig, men min svigerinde, som får pergotime. Det er 6. og sidste gang hun har taget dem, og skal teste på torsdag..

HVIS NU det ikke virker denne gang, hvad skal hun så igennem?? 
Vi prøver at støtte dem så godt vi kan i deres behandling, og for ikke at udspørge dem om alt mulig me dbehandlinger, vil jeg gerne vide lidt på forhånd...

De har prøvet 2½ år nu uden bebs, og det kan godt mærkes efterhånden, at de bare gerne vil det NU!! Ville ønske jeg kunne trylle en baby i maven på hende.. suk..  

knus..

ps. til dem der ved hvem jeg og min familie er, tys.. (fik ikke trykket på ano :/ )

Hej

Så er der muligheden for IVF. Ellers så prøv at forslå hende at at hoppe ned i Matas og snakke med dem, de har en masse natur medicin. Mange tror ikke på alt det der fis, men vi har prøvet i 2½ år 5 IUI behandlinger osv osv. Og vi ville holde en pause inden vi gik i IVF behandling. Og bang så var den der 1½ måned efter at jeg startede på det der medicin. UDEN behandling.

Flere piger har foreslået mig det, hvorefter at det er lykkes for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.