blærebetændelse - syg - halter på venstre ben.. ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

NessaXenia

jeg har været til 24. ugersundersøgelse hos lægen idag, jeg har den seneste uges tid haft rigtig rigtig meget øget tissetrang og hun fandt også tegn på blærebetændelse i urinprøven idag, skal ringe efter svaret imorgen tidlig. + en anden bakterie som også er sendt til undersøgelse...

Jeg er blevet ret skidt her til eftermiddag, det 'svier' i alle mine muskler og led og jeg kan ikke træde ned på mit venstre ben uden det gør pokkers ondt i venstre side..  av av av...

Hvad kan det være ?

Har desuden haft noget underligt de sidste 4-5 dage hvor det 'presser' ned mod 'tissekonen' you name it.. det er virkelig ubehageligt..

Har i nogle forslag til hvad det kan være??

derud over har jeg taget 6 kg på siden graviditetens start, så det er nok fint..

lækker hjertelyd og fin størrelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

NessaXenia

slet ingen

Anmeld

24. januar 2011

SussieThyssen

Nina Sophia skriver:

jeg har været til 24. ugersundersøgelse hos lægen idag, jeg har den seneste uges tid haft rigtig rigtig meget øget tissetrang og hun fandt også tegn på blærebetændelse i urinprøven idag, skal ringe efter svaret imorgen tidlig. + en anden bakterie som også er sendt til undersøgelse...

Jeg er blevet ret skidt her til eftermiddag, det 'svier' i alle mine muskler og led og jeg kan ikke træde ned på mit venstre ben uden det gør pokkers ondt i venstre side..  av av av...

Hvad kan det være ?

Har desuden haft noget underligt de sidste 4-5 dage hvor det 'presser' ned mod 'tissekonen' you name it.. det er virkelig ubehageligt..

Har i nogle forslag til hvad det kan være??

derud over har jeg taget 6 kg på siden graviditetens start, så det er nok fint..

lækker hjertelyd og fin størrelse..

Det med smerterne i urinvejene er helt normalt i forbindelse med blærebetændelse...det forsvinfer igen, når baktusserne er slået ned.
Til gengæld...så studsede jeg lidt over det med "den anden" bakterie.
Det synes jeg lyder lidt underligt.
Jeg vil ikke udtale mig om hvad det kan være, men det kan jo tænkes at det har noget at gøre med smerterne du har i kroppen generelt.
Så jeg ville nok spørge ind til det, når nu du skal snakke med lægen i morgen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.