tror aldrig jeg har fået præsenteret mig heller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Gittemor09

nu blev jeg inspireret af flere der præsenterer sig selv efter et stykke tid herinde...

så jeg synes da også det ville være på tide med en præsentation af mig...

Jeg hedder Gitte er 23 år gammel, og kommer fra lolland falster...

jeg har min dejlige sofie som er 16 måneder idag weee..!! sammen med en der hedder jesper, som desværre besluttede af flytte da hun var 3 måneder...

kort tid efter begyndte jeg at finde lidt sammen med min nuværende kæreste brian (vi har snart været sammen i 8 mdr, men har kendt hinanden i 12 år), han har en datter på 5 år, som også hedder Sofie

vi er lige pt. igang med at købe hus.. hvis lån og det hele går op i en højere enhed...!!!

Jeg har 2 hunde( en miniature gravhund på snart 7 år, og en cavalier king charles på 7 mdr), 1 kat, 1 kanin og sofie/mig har 3 heste af racen shetlændere..

Hvis i vil vide mere skal i være velkomne til at skrive...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Nettemor

er det ikke mega forvirrende med 2 sofie???

Anmeld

24. januar 2011

Gittemor09

nettemor skriver:

er det ikke mega forvirrende med 2 sofie???

både og....

det er dejligt nemt hvis man skal kalde på dem, så kommer de begge på en gang...

og hvis vi snakker om dem er det store sofie, og lille sofie... så ved både familie og venner hvem vi snakker om...

så indtil videre er det såmænd ikke besværligt

Anmeld

24. januar 2011

Nettemor

Gittemor09 skriver:

både og....

det er dejligt nemt hvis man skal kalde på dem, så kommer de begge på en gang...

og hvis vi snakker om dem er det store sofie, og lille sofie... så ved både familie og venner hvem vi snakker om...

så indtil videre er det såmænd ikke besværligt

hehe ja okay.. og både en fordel og ulempe hvis i får børn sammen.. så er der bare et navn den lille skal lære

Anmeld

24. januar 2011

Gittemor09

nettemor skriver:

hehe ja okay.. og både en fordel og ulempe hvis i får børn sammen.. så er der bare et navn den lille skal lære

hehe ja, lige præcis.... så er det bare mor, far og sofie... nemmere kan det da ikke være

ej, det har da gået i kludder et par gange hvis man skal fortælle en historie, så bliver der lige spurgt om hvem man snakker om, for det kan ikke passe på den anden

Anmeld

24. januar 2011

Fru'Rugaard

Velkommen til
Jeg er også kæmpe dyreelsker, og skal selv ha hest når min kæreste og jeg får købt hus

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

Anmeld

24. januar 2011

Gittemor09

Fru'Rugaard skriver:

Velkommen til
Jeg er også kæmpe dyreelsker, og skal selv ha hest når min kæreste og jeg får købt hus

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

tak skal du have.. selvom jeg har været her et stykke tid uden præsentation....

Jeg elsker simpelthen også dyr... og heldigvis er det helt fint med min kæreste...!! så længe jeg holder mig indenfor grænserne så der også er penge til os selv og børnene

Anmeld

24. januar 2011

Fru'Rugaard

Gittemor09 skriver:

tak skal du have.. selvom jeg har været her et stykke tid uden præsentation....

Jeg elsker simpelthen også dyr... og heldigvis er det helt fint med min kæreste...!! så længe jeg holder mig indenfor grænserne så der også er penge til os selv og børnene

Det går nok
Ja, det siger min kæreste også- bortset fra hundene, dem er vi fælles om
Mit største ønske er bare at få hest igen! Men, ingen grund til at købe hest nu, når vi ved at vi skal flytte indenfor de næste par år

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

Velkommen til dig og alle dyrene. Håber I får jeres hus!

Anmeld

24. januar 2011

Gittemor09

Fru'Rugaard skriver:

Det går nok
Ja, det siger min kæreste også- bortset fra hundene, dem er vi fælles om
Mit største ønske er bare at få hest igen! Men, ingen grund til at købe hest nu, når vi ved at vi skal flytte indenfor de næste par år

nej, det kan jeg bestemt godt følge jer i.... større dyr skal man vente med at købe til man er færdig med at flytte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.