niv i underliv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger..

Jeg har ægløsning omkring imorgen måske i dag, er ikke helt sikker på hvor den ligger. men har haft sex alle dage siden fredag og forsætter også for at være sikker på at fange ægløsningen.. 

Men jeg har i dag mærket en masse små niv inde i mit underliv.. er der nogle af jer der har oplevet dette og efterfølgende stod med en positiv test i hånden??

Altså kunne det være et tegn på, at jeg har været så heldig at blive gravid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

o1Mutte

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg har ægløsning omkring imorgen måske i dag, er ikke helt sikker på hvor den ligger. men har haft sex alle dage siden fredag og forsætter også for at være sikker på at fange ægløsningen.. 

Men jeg har i dag mærket en masse små niv inde i mit underliv.. er der nogle af jer der har oplevet dette og efterfølgende stod med en positiv test i hånden??

Det er højst sansynligt din ægløsning du kan mærke Men derfor betyder det ikke at du bliver gravid, men det håber vi

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Det er højst sansynligt din ægløsning du kan mærke Men derfor betyder det ikke at du bliver gravid, men det håber vi

jamen har bare aldrig mærket til dette før, under min ægløsning??

Anmeld

24. januar 2011

o1Mutte

Anonym skriver:

jamen har bare aldrig mærket til dette før, under min ægløsning??

Jamen så ved jeg ikke

Anmeld

24. januar 2011

Angelspot

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg vil også tro det er din ægløsning der niver dig. Jeg har prøvet det nogle gange under ægløsning, det føles som syle og jeg kunne næsten ikke stå på mine ben af smerte. Det kom og gik. Og jeg har kun haft det et par gange, så det var ike regelmæssigt.

Så tror desværre ikke det er en indikation på om du er blevet gravid eller ej  jeg ved hvor meget man kan ønske sig det og håber at de mindste tegn viser en graviditet, så jeg krydser også alt hvad jeg har for at det lykkes denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.