Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
på moderkagebiopsi, der blev lavet efter nakkefoldsscanning i sidste uge. Scanningen viste en forstørret blære hos fostret samt en navlestreng med kun to kar frem for tre. Risikoen for trisomi 13 og 18 hed ud fra det 1:10.
Nå men har som sagt fået svar i dag, og jeg venter en lille DRENG med NORMALE kromosomer Blæren skal selvfølgelig undersøges nærmere, men nu er det værste overstået, og jeg håber rigtig meget, at det går i sig selv igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Max skriver: på moderkagebiopsi, der blev lavet efter nakkefoldsscanning i sidste uge. Scanningen viste en forstørret blære hos fostret samt en navlestreng med kun to kar frem for tre. Risikoen for trisomi 13 og 18 hed ud fra det 1:10. Nå men har som sagt fået svar i dag, og jeg venter en lille DRENG med NORMALE kromosomer Blæren skal selvfølgelig undersøges nærmere, men nu er det værste overstået, og jeg håber rigtig meget, at det går i sig selv igen
det med navlestrengen har DK også.. du kan eventuelt skrive til hende hvis det er.
Tillykke! Jeg tør slet ikke tænke på, hvpr hårdt det må ha været at vente på besked!
TILLYKKE og fantastisk med en dreng
Hej "MAX"
Vi var til NF scanning den 17.01.11 og havde også en dårlig oplevelse. Scaningen så umiddelbart rigtig fin ud men det var så mine blodprøver som ikke svarede til normalen. Vi fik en moderkagebiopsi dagen efter og fik så heldigvis også svar i torsdags om at vi ventede en sund og rask dreng.
Men hold op en forfærdelig ventetid, jeg har aldrig været så ræd i mit liv for at der skulle ske noget... Og denne gang var det noget man på ingen måder var herre over.
Jeg håber virkelig at i kan få et positiv svar på hvad der kan gøres med blæren. Jeg krydser alt hvad jeg kan...
Knus Mia
Det HAR været en ganske forfærdelig ventetid! Men glæden er så også tilsvarende stor, nu hvor jeg fået svaret Bare lidt træls at lægen var gået hjem, da jeg ringede på sygehuset for at høre, hvornår jeg skal til Skejby og have undersøgt blæren nærmere Han ringer imorgen, og så håber jeg, at det kan blive snart, så der kan komme en fuldstændig afklaring på det her! Og tak for de krydsede fingre
Pyyhhh det var da en lettelse at få at vide, at det ikke står så slemt til som du frygtede.Og nu vil de helt sikkert holde ekstra øje med din lille guldklump hele vejen igennem.Det største knus og bedste ønsker.KærligstSussie
Hvor er det dejligt at høre Kæmpe tillykke med jeres dreng
Tak alle sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128