Maria-s skriver:
Hmm jeg tror nu også det er noget forstrakt muskel... Selvom det er sgu da lidt pinligt man kan få det af dét!... Jeg er SUPER øm ved skambenet og på skambenet (hvis man kan være det??) JEg er øm bare det jeg sidder, men jeg tror det kommer af når jeg måske har rørt på mig at det så lige tager noget tid, før det aftager igen, men ja det er især når jeg skal gå/ løfte mine ben at det bare jager og gør avs-avs-avs...
Nu har lægen lukket, så jeg tror jeg bare foresætter min afslapning her på sofaen og så ser hvordan det ser ud i morgen tidlig. Heldigvis har kæresten fri i dag og i morgen, så han er her til at hjælpe mig op af sofaen alle de utallige gange jeg skal ud og tisse, samt støtte mig de første par skridt, som er de allerværste.
@Anne BJ: Jeg synes maven er mere hård end normalt, men ikke at der sådan er systematik i mine plukveer. Så jeg tror også bare jeg tager en slapper
Kæresten er bare noget bekymret fordi tårerne står ud af mine øjne, når jeg skal op at gå/ igang med at gå. Jeg har nok bare været super uheldig.... Håber det er bedre i morgen.
Tak for jeres svar 
Ja..det kan godt være meget smertefuldt.
grunden til at det sidder henover og ved skambenet er, at der sidder nogle store muskelhæftninger fast dernede, så det tror da pokker, det gør nas.

Anmeld