Min kammerat vil forlade kone og børn fordi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Anonym trådstarter

Ok den her blir nok lang men håber at nogen vil læse med og hjælpe mig med råd og vejledning for jeg er virkelig lost. ok here it goes...

Min kammerat gennem 7 år fortalte for en uge siden at han havde tænkt sig at fri til mig. Han har en kæreste som han har friet til og de har et barn sammen og venter nr 2 om lidt... Jeg har en dejlig mand som jeg er glad for og vi har også barn sammen. Derfor afviste jeg jo KLART min kammerat. Han blev vildt sur og fornærmet og ville så droppe kontakten.

Idag skriver han så til mig at vi ka være venner den sidste tid. Jeg undrer mig og spørger hva fan han mener. Han fortæller så at hans plan var/er at hvis ik jeg ville ha ham så ville han lige pludselig forlade kæreste og børn og forsvinde for altid.

Jeg syns simpelthen at det er SÅ tarveligt og jeg er så rasende.

Det vil jeg bare ik ha hængende på mig og vil ik stå model til sådan noget.
Hva skal jeg gøre? vil ik være den der sårer hans kæreste.

hva ville I gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Faith

Droppe ham! Har har da store problemer.

Anmeld

24. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Ok den her blir nok lang men håber at nogen vil læse med og hjælpe mig med råd og vejledning for jeg er virkelig lost. ok here it goes...

Min kammerat gennem 7 år fortalte for en uge siden at han havde tænkt sig at fri til mig. Han har en kæreste som han har friet til og de har et barn sammen og venter nr 2 om lidt... Jeg har en dejlig mand som jeg er glad for og vi har også barn sammen. Derfor afviste jeg jo KLART min kammerat. Han blev vildt sur og fornærmet og ville så droppe kontakten.

Idag skriver han så til mig at vi ka være venner den sidste tid. Jeg undrer mig og spørger hva fan han mener. Han fortæller så at hans plan var/er at hvis ik jeg ville ha ham så ville han lige pludselig forlade kæreste og børn og forsvinde for altid.

Jeg syns simpelthen at det er SÅ tarveligt og jeg er så rasende.

Det vil jeg bare ik ha hængende på mig og vil ik stå model til sådan noget.
Hva skal jeg gøre? vil ik være den der sårer hans kæreste.

hva ville I gøre???

Han kan da ikke skyde det over på dig... Du har selv en kæreste og barn, så kan han da ikke kræve at du forlader ham for at skulle være sammen med din kammerat, det synes jeg er led af ham at sige sådan til dig

Anmeld

24. januar 2011

sarahb

Ring til kæresten og tag en snak med hende. Hvorfor skal hun holdes for nar og være uvidende omkring det her..

Han er da så usikker på sig selv, hvis han vil ligge alt det her over på dine skuldre...

Er han HELT rask???

Anmeld

24. januar 2011

Klumpe-dumpe

Jeg ville også kontakte hans kæreste, og sætte hende ind i tingene, så hun kan hjælpe ham med, at få den hjælp han hel klart har brug for.

-Også for din egen skyld, tænk nu hvis han forlader den lille familie (enten på den ene eller anden måde for good) Så sidde du jo ikke tilbage med dårlig samvittighed over at ha´vidst det og ikke gjort noget. For så har du jo netop gjort dit til han kan få hjælp.

Anmeld

24. januar 2011

Lilac

Hold da op! Det er jo vanvittigt! Ej, jeg er helt rystet! Jeg ville også ringe til hans kæreste, for det er da absolut ikke fair at hun skal stå med et, snart to børn, helt alene og ikke ane hvad der foregår! Det er absolut ikke dit ansvar hvad han vælger, men når går med de tanker ville jeg klart vælge at få det ud i det åbne i stedet for at gå med den viden alene....

Og ellers... drop al kontakt med ham! Han kan da umuligt være rask...

Anmeld

24. januar 2011

Turtles

Må give alle her inde ret..

det er på INGEN måde din skyld hvis han render fra familie osv..!
Men tror du skal kontakte hans kæreste og fortælle hende det, for det lyder da som om han ikke er helt rask..
Og det er måske et råb om hjælp fra hans side..

Og blir de sure og fornærmet på dig, så kan du med god samvittighed sige at du gjorde hvad du følte var rigtigt!!
Og så lade dem, sejle deres egen sø fremover..

Det er ikke fair at han prøver at ligge den over på dig!..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.