Så er der billeder :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Chraz

hejsa

Jeg skrev dette indlæg igår.

https://www.baby.dk/debat/86083pi1/ordet-er-frit/hvad-synes-i.aspx

Hvilken farve ville i male det hvis det skulle laves om til et værelse hvor der både skulle sove piger og drenge?  Vil gerne det stadig kun er den halve væg der er malet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

BabyMus

Vil I vide kønnet når den tid kommer? For hvis nu det bliver en pige, så kan det jo sagtens bruges som det er nu. (: Og hvis det så bliver en dreng, så vent med at male det tid I ved det. (:

Og ellers vil jeg ligesom flere i den anden tråd har skrevet, måske bruge en lysegul eller den lime grønne. Synes det er så fed en farve og kan sagtens gå til piger også. (:

Der er jo os hvid, men måske lidt kedeligt, det ved jeg ikke. Ellers kunne man købe nogle ting / billeder / møbler i forskellige farver og stille ind til det hvide. (:

Anmeld

24. januar 2011

Chraz

BabyMus skriver:

Vil I vide kønnet når den tid kommer? For hvis nu det bliver en pige, så kan det jo sagtens bruges som det er nu. (: Og hvis det så bliver en dreng, så vent med at male det tid I ved det. (:

Og ellers vil jeg ligesom flere i den anden tråd har skrevet, måske bruge en lysegul eller den lime grønne. Synes det er så fed en farve og kan sagtens gå til piger også. (:

Der er jo os hvid, men måske lidt kedeligt, det ved jeg ikke. Ellers kunne man købe nogle ting / billeder / møbler i forskellige farver og stille ind til det hvide. (:

Ja vi vil rigtig gerne vide kønnet. og det er også kun hvis det bliver en dreng at der skal laves om derinde. Men jeg havde også tænkt en flot lysegrøn og måske noget peterplys på væggen hvis man kunne få sådan nogle store klistermærker eller noget

Anmeld

24. januar 2011

signe.

Gul er i hvert fald en god unisex farve sådan hen i mørkegul, så den ikke bliver for "pang"

Anmeld

24. januar 2011

otlitrom

æblegrøn måske?

Anmeld

24. januar 2011

Ryberg

jeg ville nu bare male det hvidt, og så pynte væggene med pige og drenge ting, sådan så de fik hvert deres område på væggen....

Jeg er ikke så meget til den gule og grønne farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.