Tisser og tisser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Sillebob

Hej I skoenne moedre.

Jeg vil lige hoere om der skulle vaere nogle derude som har et par tricks de vil dele.

Sagen er den at vores soen paa 13 mrd bare tisser helt vildt om natten. Han vaagner altid ca kl 4.30 hver morgen og er gennembloedt!

Han er rigtig god til at drikke vand og maelk iloebet af dagen og faar stadig sin natflaske ( 180ml ) hver aften. Det er ikke fordi han er begyndt at drikke mere end han plejer, men lige pludselig er han saa vaad om natten. Vi har proevet bleer i en stoerre str, et andet maerke, plastic bukser over bleen, men lige meget hjaelper det. Det er saa trist at han skal ha sin nattesoevn afbrudt pga en vaad seng.

Piger, alle forslag er mere end velkomne

1000 tak og rigtig god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

lion

Sillebob skriver:

Hej I skoenne moedre.

Jeg vil lige hoere om der skulle vaere nogle derude som har et par tricks de vil dele.

Sagen er den at vores soen paa 13 mrd bare tisser helt vildt om natten. Han vaagner altid ca kl 4.30 hver morgen og er gennembloedt!

Han er rigtig god til at drikke vand og maelk iloebet af dagen og faar stadig sin natflaske ( 180ml ) hver aften. Det er ikke fordi han er begyndt at drikke mere end han plejer, men lige pludselig er han saa vaad om natten. Vi har proevet bleer i en stoerre str, et andet maerke, plastic bukser over bleen, men lige meget hjaelper det. Det er saa trist at han skal ha sin nattesoevn afbrudt pga en vaad seng.

Piger, alle forslag er mere end velkomne

1000 tak og rigtig god dag

Han får vel en hel ren ble på til natten!

Har i prøvet at give ham mindre at drikke til natten og give ham mere at drikke i løbet af dagen.

Min søn på 11 mdr får ikke mme til natten, han får ca 60 ml mælk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.