Hvordan gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Tines

Hej piger, jeg er gravid med mit/vores første barn og jeg skal snart til mit første besøg hos jordemoder.                                                         Jeg glæder mig selvfølgelig, men jeg er lidt i tvivl om hvor mange af de forskellige besøg jeg skal have min kæreste med til og hvad der foregår hos jordemoderen?

Hvad gjorde I?

Hvad sker der hos jordemoderen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tines skriver:

Hej piger, jeg er gravid med mit/vores første barn og jeg skal snart til mit første besøg hos jordemoder.                                                         Jeg glæder mig selvfølgelig, men jeg er lidt i tvivl om hvor mange af de forskellige besøg jeg skal have min kæreste med til og hvad der foregår hos jordemoderen?

Hvad gjorde I?

det skal i jo gøre helt som i selv synes...

her var min kæreste (barnets far) med til langt det meste. Simpelthen fordi at han også ville tage del, så meget han kunne...

hmm ja, hvad sker der ved første JM besøg... i snakker om meget forskelligt, hun tester dit urin (det gør både læge og JM fra nu af hver gang)

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

altså her var kæresten med hver gang han kunne :p fordi han også ville være en del af det hele.. man hører jo også hjertelyden osv. på HANS barn og ikke kun mit heh

Anmeld

24. januar 2011

Clisolka

Tines skriver:

Hvad gjorde I?

Jeg havde min kæreste med til alle besøg og scanninger igennem graviditeten - fordi han selv ville med, så han også kunne følge med i forløbet

Ved det første jordemoderbesøg sker der ikke så meget andet, end at I snakker frem og tilbage. Jeg skulle ikke aflevere en urinprøve ved første besøg.

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

Min kæreste var med til alle JM besøg og scanninger... Og det vil han også denne gang... 

Anmeld

24. januar 2011

Tines

bb78 skriver:

Jeg havde min kæreste med til alle besøg og scanninger igennem graviditeten - fordi han selv ville med, så han også kunne følge med i forløbet

Ved det første jordemoderbesøg sker der ikke så meget andet, end at I snakker frem og tilbage. Jeg skulle ikke aflevere en urinprøve ved første besøg.

Tak for svaret, det er meget rart lige at vide hvad der skal foregå

Anmeld

24. januar 2011

Tines

MoarJ skriver:

Min kæreste var med til alle JM besøg og scanninger... Og det vil han også denne gang... 

Ja, det har min kæreste også, det er fedt lige at høre hvad I andre gør

Anmeld

24. januar 2011

roenlund

Jeg havde ikke manden med til JM, han har ikke mulighed for at holde fri til alle undersøgelser og vi valgte så at han skulle med til scanningerne... det blev så ændret da jeg blev scannet hver 14 dag fra uge 25 og så tit kunne han ikke tage fri...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.