billeder maine coon killinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.339 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

jeg har nu selv fået to maine coon killinger ægte dog uden stamtavle så jeg ku rigtig godt tænkte mig og se hvis der nogen her inde der har nogen se dem? håber nogen vil vise ders frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Viser da gladeligt mine dejlige drenge frem

Den blå og hvide er Avalon og den røde er Aslan.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2011

klmf

Her er min smukke Miss Dixie, har desværre ikke nogen af hende i fuld figur.

Hvordan ved I, de er ægte når der ikke er stamtavle??

Har desværre hørt om flere, der ikke køber hos en opdrætter, og så er killingerne ikke ægte. Det er jo så nemt at sige...

Anmeld

24. januar 2011

Dut-ugle

lotchen skriver:

Her er min smukke Miss Dixie, har desværre ikke nogen af hende i fuld figur.

Hvordan ved I, de er ægte når der ikke er stamtavle??

Har desværre hørt om flere, der ikke køber hos en opdrætter, og så er killingerne ikke ægte. Det er jo så nemt at sige...

Her er jeg meget enig med dig  Mine forældre købte en "maine coon" igennem en privat person, tror det var igennem den blå avis er dog ikke sikker, og den har ikke set skyggen af en maine coon...

Anmeld

24. januar 2011

klmf

Dut-ugle skriver:

Her er jeg meget enig med dig  Mine forældre købte en "maine coon" igennem en privat person, tror det var igennem den blå avis er dog ikke sikker, og den har ikke set skyggen af en maine coon...

Det er nemlig rigtig ærgerligt at tro man har MC-katte, hvis det i virkeligheden ikke er... Hørte om en der ville spare 500 kr. for en killing (så hun gav 3000 i stedet for 3500 hos en rigtig opdrætter) og der blev hun da vældig snydt. Træls....

Anmeld

24. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

lotchen skriver:

Det er nemlig rigtig ærgerligt at tro man har MC-katte, hvis det i virkeligheden ikke er... Hørte om en der ville spare 500 kr. for en killing (så hun gav 3000 i stedet for 3500 hos en rigtig opdrætter) og der blev hun da vældig snydt. Træls....

kig på dem i den andet indlæg? hvor der billeder af dem

Anmeld

24. januar 2011

Dut-ugle

lotchen skriver:

Det er så dumt at når man vil have en racekat, men ikke betale prisen, så får man altså hvad man betaler for.

For oz var det vigtigste tilliden til opdrætteren og kattenes natur og det betalte vi gladeligt for

Anmeld

24. januar 2011

SussieThyssen

Dut-ugle skriver:

Viser da gladeligt mine dejlige drenge frem

Den blå og hvide er Avalon og den røde er Aslan.

OMG hvor ER de flotte
jeg er helt solgt

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Dut-ugle skriver:

Det er så dumt at når man vil have en racekat, men ikke betale prisen, så får man altså hvad man betaler for.

For oz var det vigtigste tilliden til opdrætteren og kattenes natur og det betalte vi gladeligt for

hvorfor er det i ikk kigger i mig gammel indlæg hvor der billeder af dem når i tror jeg snydt!!!!

Anmeld

24. januar 2011

2babygirls

Christina92!<3 skriver:

jeg har nu selv fået to maine coon killinger ægte dog uden stamtavle så jeg ku rigtig godt tænkte mig og se hvis der nogen her inde der har nogen se dem? håber nogen vil vise ders frem

Vil gerne lige spamme lidt her os

Trille 3½år, vejer 7kg

Billede to ligger hun med brormand inden hun skal med os hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.