Jeg er kommet ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

otlitrom

Anonym skriver:

Tak tak

Tiden må gerne flyve afsted...

Jeg er nødt til at være ano da jeg ikke kan fortælle noget på mit arbejde endnu....

Det er også helt i orden! Jeg kan sagtens glæde mig på dine vejne, selvom jeg ikke aner hvem du er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Ja ja men så kommer der jo alle helligedagene... Påske-pinse osv osv...

Så der er vel omkring 5½-6 mdr. arbejde tilbage.....

Jamen det er da også rigtigt

Og mit arbejde er jo ikke det værste nu når vi går varmere tider i møde, så det skal da bare nydes

Anmeld

24. januar 2011

Klumpe-dumpe

Jamen det er da også rigtigt

Og mit arbejde er jo ikke det værste nu når vi går varmere tider i møde, så det skal da bare nydes

Ja det er jo faktisk mindre end det jeg først skrev... Men ja så længe du kan komme ud, går tiden ligesom hurtigere...

Men uddannelsen lød rigtig spædende, og jeg tror det lige er dig.

Så mangler jeg bare liiiiige at finde ud af hvad jeg vil, efter jeg har sidste arbejdesdag på mandag.....

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Ja det er jo faktisk mindre end det jeg først skrev... Men ja så længe du kan komme ud, går tiden ligesom hurtigere...

Men uddannelsen lød rigtig spædende, og jeg tror det lige er dig.

Så mangler jeg bare liiiiige at finde ud af hvad jeg vil, efter jeg har sidste arbejdesdag på mandag.....

Jeg tror også at det lige er mig

Hmm ja... det da træls at stå der uden noget... har du slet ingen ide om hvilken vej du vil?

Anmeld

24. januar 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Jeg tror også at det lige er mig

Hmm ja... det da træls at stå der uden noget... har du slet ingen ide om hvilken vej du vil?

Altså jeg havde en jo en plan, om jeg meget gerne ville i lære som lægesekretær, men har lidt opgivet den. P.g.a jeg ikke er 100% til at stave. (Har jo en lille grad af ordblindhed)

Så har jeg lidt andet i tankerne, men nu må vi se.

Lige nu tror jeg, det vil være godt for mig, at komme til at gå lidt hjemme. Der er sket så meget siden jeg blev gravid, alle de komplikationer der var der, barslen gik med tjek div. steder af Malucca, og så seneste opr. af hendes arm, der nær var gået galt. Så jeg tror, som sagt det er godt jeg lige stopper op, og får pudstet ud og forligere mig med alle de tanker jeg ikke har haft tid til at gøre.

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Altså jeg havde en jo en plan, om jeg meget gerne ville i lære som lægesekretær, men har lidt opgivet den. P.g.a jeg ikke er 100% til at stave. (Har jo en lille grad af ordblindhed)

Så har jeg lidt andet i tankerne, men nu må vi se.

Lige nu tror jeg, det vil være godt for mig, at komme til at gå lidt hjemme. Der er sket så meget siden jeg blev gravid, alle de komplikationer der var der, barslen gik med tjek div. steder af Malucca, og så seneste opr. af hendes arm, der nær var gået galt. Så jeg tror, som sagt det er godt jeg lige stopper op, og får pudstet ud og forligere mig med alle de tanker jeg ikke har haft tid til at gøre.

Det tror jeg er en rigtig rigtig god ide!!!

Nu skal du tænke lidt på DIG og så kommer det nok til dig lige pludselig at du bare finder ud af hvad du gerne vil.

Anmeld

24. januar 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

Jaaaaa jeg skal starte uddannelse 15. august!!!!

Jeg skrev til en vejleder på skolen for at høre hvornår man tidligst kunne få svar, og hun kunne fortælle at jeg er kommet ind pr. 15. august, men at jeg selvfølgelig også modtager en endelig bekræftigelse på det.

Jeg er SÅ glad!!!! Og glæder mig helt vildt til at komme igang!

Feeedt manner. Stort tillykke med det   

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Feeedt manner. Stort tillykke med det   

TAAAK

Anmeld

24. januar 2011

Lilac

Stort tillykke!!! Hvor dejligt for dig 

Anmeld

24. januar 2011

MORJESPERSEN

Anonym skriver:

Jaaaaa jeg skal starte uddannelse 15. august!!!!

Jeg skrev til en vejleder på skolen for at høre hvornår man tidligst kunne få svar, og hun kunne fortælle at jeg er kommet ind pr. 15. august, men at jeg selvfølgelig også modtager en endelig bekræftigelse på det.

Jeg er SÅ glad!!!! Og glæder mig helt vildt til at komme igang!

Tillykke, hvor er det dejligt at høre.. men hvor er det da også bare super dejligt at du allerede nu kunne få svar!!!!!!!

Dejligt med sådan en god nyhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.