update - Socialrågiver, Lærer eller pædagog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Lunae

Så tøser - så er jeg endelig kommet frem til hvilket studie, som jeg brænder for. Var til uddannelsesmesse i Århus i onsdags og fik nu endelig banket fast, at jeg vil være folkeskolelærer!

Nu kommer næste udfordring så! Jeg har tidligere læst religionsvidenskab og læser nu til pædagog. Dette betyder, at jeg kommer under "3-gangs-reglen" og derfor skal søge dispensation for optagelse på lærerseminariet. jeg har skrevet min kvote 2 ansøgning, men skal også skrive en dispensationsansøgning. Jeg synes det er hammersvært!

Er der måske nogle af jer, som har erfaring med kvote 2 ansøgninger eller dispensationsansøgninger, som kan give mig nogle gode råd?

Håber at høre fra nogle af jer gæve kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

LinLin

Har ikke prøvet at skrive sådan en ansøgning, men ville bare sige at det da er dejligt du har fundet ud af hvad du skal!

Anmeld

24. januar 2011

Lunae

DAs mor skriver:

Har ikke prøvet at skrive sådan en ansøgning, men ville bare sige at det da er dejligt du har fundet ud af hvad du skal!

Mange tak! Ja, det skal jeg bare! Jeg vil gøre alt for at komme ind, så skal bare have skrevet en kanon ansøgning og så håbe på det bedste! Der er desværre 50% flere ansøgninger end der er pladser i Århus, så der er skarp konkurence!

Anmeld

24. januar 2011

Lunae

Slet ingen kvote 2 ansøgere eller andre med forstand på ansøgninger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.