Ondt i min højre arm ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.469 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

morethanperfect

Hej piger .. Siden i går har jeg haft rigtig ondt i min højre albue .. Tænkte ikke videre over det , syns bare det var irriterende ... Så i løbet af formiddagen , har det bredt sig til hele min arm .. Den gør ondt når jeg bevæger den og når jeg f.eks. skal skifte ble .. 

Nogle steder på armen er den følelsesløs , og føler den sover , og de steder er den lidt hævet ...

Er der andre der har været ude for det samme ??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hvis ikke du har slået den, så lyder det som overbelastning af skuldren og armen.Og når den er overbelastet kommer der hvævelse og tryk på nogle nerver.derfor følelsesløshed

Tænk over, at du også bruger din venstre arm, når du skifter og bærer dit barn. Lig med armen på en pude når du sover. lav nogle venepumpeøvelser. Du kan smøre albuen og de steder der gør ondt, med noget tiger balsam. Is på de steder der gør ondt lindrer også.

Snak med din læge om du kan få noget smertestillende som også virker afslappende på musklerne.

Rigtig god bedring 

Anmeld

24. januar 2011

lotte32

morethanperfect skriver:

Hej piger .. Siden i går har jeg haft rigtig ondt i min højre albue .. Tænkte ikke videre over det , syns bare det var irriterende ... Så i løbet af formiddagen , har det bredt sig til hele min arm .. Den gør ondt når jeg bevæger den og når jeg f.eks. skal skifte ble .. 

Nogle steder på armen er den følelsesløs , og føler den sover , og de steder er den lidt hævet ...

Er der andre der har været ude for det samme ??  

lidt underligt, men jeg har lige haft noget lignende, mit startede bare i hånden og bredte sig så opefter til skulderen, det startede sidste weekend, og i fredags var hele min underarm rød, hævet og varm og gjorde bare nas 

Havde bestemt mig for at ringe til lægen idag, men det er lissom gået i sig selv igen, den er stadig lidt øm, men slet ikke så meget som i sidste uge.. aner ikke hvad det var, og jeg havde ikke lavet noget ud over det sædvanlige..

kan desværre ikke hjælpe med hvad det er, men håber din arm snart er god igen

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.