Hvad kan det være ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Moar2011

Jeg får en form for krampe i det ene ben/balle/lår agtig .. hvis jeg går for hurtig for jeg ondt i underlivet, eller går for længe :s .. nogen gange hvis jeg har siddet for længe, får jeg ondt i ryg og lænd når jeg ligger mig for at sove..

når jeg så har fået lagt mig, kan det gør ret så ondt at flytte/vende mig i lænd og ned..

er det fordi jeg hviler for lidt eller hva kan det være?

21+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Rebecca55

Babyklar skriver:

Jeg får en form for krampe i det ene ben/balle/lår agtig .. hvis jeg går for hurtig for jeg ondt i underlivet, eller går for længe :s .. nogen gange hvis jeg har siddet for længe, får jeg ondt i ryg og lænd når jeg ligger mig for at sove..

når jeg så har fået lagt mig, kan det gør ret så ondt at flytte/vende mig i lænd og ned..

er det fordi jeg hviler for lidt eller hva kan det være?

21+5

Det med lænden osv. er vist helt normalt, jeg har det på nøjagtig samme måde. Min læge sagde det er fordi det hele giver sig, da bæknet gør sig klar til at kunne holde til en fødsel. Med hensyn til kramper i benene kan det vist nok skyldes det ekstra blod der nu er i kroppen, så der er mere der skal arbejdes med. Døjer dog ikke selv med kramper, men det er ikke usædvanligt for gravide at få krampe. Så vidt jeg har hørt og læst mig frem til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.