spørgsål til nf scanning og blodprøvens betydning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger,

jeg håber i kan svare på min bekymring : jeg har en veninde som lige har været til nf scanning, hun fik ikke så go et risikotal og det sagde jordmoderen var fordi hendes blodprøve var godt 4 uger gammel.

så tænker jeg jo lidt, jeg skal selv til nf scanning i næste uge og på det tidspunkt vil min blodprøve også være næsten 4 uger gammel.

er det her noget i har hørt om ? skal jeg være bekymret og evt forlange en ny blodprøve ved lægen ?

håber i vil hjælpe :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Tanja1234

Altså det lyder lidt underligt..

Jeg fik selv et dårligt tal til NF pga. blodprøven. Men der var det værdierne af de to ting de måler på, der gjorde at tallet blev dårligt.

Men jeg skal ikke gøre mig klog på om blodprøvens "alder" kan have nogen indflydelse...

Pøj pøj - og husk at spørge dem hvis du er i tvivl. Vi er indtil videre kun blevet mødt med venlighed når vi har stillet spørgsmål til scanningerne - og det giver altså også en hvis tryghed når man får afklaring på sine spørgsmål.. 

Anmeld

24. januar 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Hej Piger,

jeg håber i kan svare på min bekymring : jeg har en veninde som lige har været til nf scanning, hun fik ikke så go et risikotal og det sagde jordmoderen var fordi hendes blodprøve var godt 4 uger gammel.

så tænker jeg jo lidt, jeg skal selv til nf scanning i næste uge og på det tidspunkt vil min blodprøve også være næsten 4 uger gammel.

er det her noget i har hørt om ? skal jeg være bekymret og evt forlange en ny blodprøve ved lægen ?

håber i vil hjælpe :-)

hejsa... mange gange forlanger de selv at der skal laves en ny blodprøve... fik selv lavet en ny da min også oversteg de 4 uger...!! så jeg ville forhøre mig om de ikke vil have en ny blodprøve, og fortæl at det vil du nok have det bedst med selv..håber det gav lidt hjælp...

Anmeld

24. januar 2011

Ni-ko-li-ne

hmmm jeg fik bare at vide at blodprøven skulle tages inden man var i en bestemt uge,... (uge 8 mener jeg)... og at scanningen senest skulle foretages 13+

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

tak piger :-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.