Har aldrig været så bange i hele mit liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.575 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Vi var i Fakta i går fomiddag - Jesse og jeg. På vejen hjem kommer vi forbi lanrdbugsskolen. Der er nogle piger, som skal have en hest i en trailer og det vil han gerne se, så vi stopper cyklen og kigger.

Men da hesten er inde i trailern, beslutter den sig for at det vil den ikke, så den bakker ud igen og slipper fri fra pigerne. Jeg siger til Jesse at så kører vi igen, for hesten løber over vejen hen mod os. Han træder i pedalerne, men en hest er hutigere end os, så den kommer op på siden af os OG SÅ STEJLER DEN LORTE KRIKKE!!!!! Under ½ meter fra min søns hoved Jeg har ALDRIG været så rædsenslagen før i hele mit liv.

Men nu ved jeg at når man bliver vikelig bange, så spænder man i hele kroppen, og det + andrenalin giver et frygtelig hovedpine i flere timer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

SussieThyssen

Jeanne skriver:

Vi var i Fakta i går fomiddag - Jesse og jeg. På vejen hjem kommer vi forbi lanrdbugsskolen. Der er nogle piger, som skal have en hest i en trailer og det vil han gerne se, så vi stopper cyklen og kigger.

Men da hesten er inde i trailern, beslutter den sig for at det vil den ikke, så den bakker ud igen og slipper fri fra pigerne. Jeg siger til Jesse at så kører vi igen, for hesten løber over vejen hen mod os. Han træder i pedalerne, men en hest er hutigere end os, så den kommer op på siden af os OG SÅ STEJLER DEN LORTE KRIKKE!!!!! Under ½ meter fra min søns hoved Jeg har ALDRIG været så rædsenslagen før i hele mit liv.

Men nu ved jeg at når man bliver vikelig bange, så spænder man i hele kroppen, og det + andrenalin giver et frygtelig hovedpine i flere timer 

Uf da...sikke en forskrækkelse, men godt der ikke skete noget.
Husk at få talt det hele godt igennem med Jesse, så der ikke sætter sig en skræk for heste senere i livet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. januar 2011

otlitrom

Det er da også noget af et chok at få!

Godt der ikke skete noget.. Og ja, chok kan sidde længe i kroppen.

Anmeld

24. januar 2011

Dot D

Puha, ja det var noget af en forskrækkelse I fik dér.... Håber I har fået snakket det lidt ud. I må slappe lidt af i dag ovenpå sådan en tur

Anmeld

24. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977
SussieThyssen skriver:

Uf da...sikke en forskrækkelse, men godt der ikke skete noget.
Husk at få talt det hele godt igennem med Jesse, så der ikke sætter sig en skræk for heste senere i livet.

Kærligst
Sussie

Vi snakkede om det da vi kom hjem. Han sagde han blev forskrækket, men at det var sejt at være så tæt på en kæmpe hest. Så jeg tror ikke har taget skade - gudskelov

Anmeld

24. januar 2011

B&J

Hold da op en træls oplevelse... men er da virkelig super glad for der ikke skete din søn noget som helt

håber snart det væreste skræk har lagt sig sikke en grim ting

Anmeld

24. januar 2011

SussieThyssen

Jeanne skriver:

Vi snakkede om det da vi kom hjem. Han sagde han blev forskrækket, men at det var sejt at være så tæt på en kæmpe hest. Så jeg tror ikke har taget skade - gudskelov

Det er godt.

Anmeld

24. januar 2011

MoarTil4

Godt at I slap uskadte fra situationen.....

Jeg synes, at det lyde som et voldsomt traume at opleve - og en reelt en livsfarlig situation. I må endelig huske at få det godt bearbejdet, så det "komme" ud af kroppen igen.

Hvis situationen/oplevelsen på nogen måde begynder at genopstå i dine tanker tit, så søg prof.hjælp med det samme.

Kram

mussemortil4

Anmeld

24. januar 2011

TbCp

Hold da op mand

Jeg fik da helt gåsehud af at læse det... nøj hvor har det været forfærdeligt!

Godt der ikke skete jer noget!

Hilsen Tina (som engang blev så bange at hun tissede i bukserne )

Anmeld

26. januar 2011

anna-jonas

Jeanne skriver:

Hold da op...............den knægt ligner da vist hans far godt nok................" Aj, det var sejt, med den hest, der stejlede lige over mit hoved". Hmmm................for frygtløse mænd i både stor og lille størrelse, skal der mere end en bette hest, til at få hjertet til at galoppere (så at sige). Måske en af bulldozerne nede ved byggepladsen, kan lave et stunt, der er endnu farligere.

Godt at der ikke skete noget, Jeanne.................

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.