Tænker hele tiden på at det er snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Tystys14

milopilo skriver:

Uha så må du også have held og lykke onsdag

Kan huske sidst jeg var os hende.. Der sagde hun:" ja og næste gang handler det jo om det store spørgsmål - fødslen!!".. Tænkte bare jubiiii men synes alligevel der var laaaang tid til.. 7 uger.. Nu er det nu og efter onsdag er der endnu kortere tid til fødslen end der var ved forrige JM besøg.. Det vildt...

Er du også i gruppe med en masse andre hos JM? Eller alene.. Jeg er i en gruppe, synes det meget rart for så er man "i samme båd"...

I nykøbing er man alene hos JDM, men skal starte i en mødre gruppe, her på torsdag, så det er jeg spændt på, kunne godt forstille mig det er bedre med andre omkring en.  Hihi du må også have held og lykke på onsdag, jeg skal ind til hende 10;50, godt tidspunkt, så kan man stadigvæk sove længe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Den lykkelige

Cho skriver:

I nykøbing er man alene hos JDM, men skal starte i en mødre gruppe, her på torsdag, så det er jeg spændt på, kunne godt forstille mig det er bedre med andre omkring en.  Hihi du må også have held og lykke på onsdag, jeg skal ind til hende 10;50, godt tidspunkt, så kan man stadigvæk sove længe.

Ha ha ja kan man jo godt trænge til  

Anmeld

24. januar 2011

Den lykkelige

Cho skriver:

Ja tanken om at skulle ud fra hospitalet, med hende... skulle sætte hende ind i sædet, og kører hele vejen hjem med hende... den er næsten uudholdelig , kan slet ikke vente, og ved det bliver helt anderledes end jeg forstiller mig. Kommer sikkert til at stor tude hele vejen hjem af lykke hihi.

Hi hi ja tænker præcis det samme!! vi har også stået i weekenden og øvet os i at sætte auto stol i bilen osv  Det er da besværlig med den sele..

Utålmodigheden bliver virkelig sat på prøve.. Dejligt hvis man bare kunne falde i søvn og vågne ligetil fødslen  Så de sidste uger bare kunne overståes..

Anmeld

24. januar 2011

Tystys14

milopilo skriver:

Hi hi ja tænker præcis det samme!! vi har også stået i weekenden og øvet os i at sætte auto stol i bilen osv  Det er da besværlig med den sele..

Utålmodigheden bliver virkelig sat på prøve.. Dejligt hvis man bare kunne falde i søvn og vågne ligetil fødslen  Så de sidste uger bare kunne overståes..

Ja hold op det ville være dejligt  hihi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.