KaLee skriver:
Hejsa.
Jeg prøver lige fra en ende af.
Brønefamilieydelsen er det samme som du får nu- så ingen ændring der.
Ordinært børnetilskud er på 1240 kroner pr barn.
Ekstra ordinært børnetilskud er på 1263 kroner IALT.
Dvs. 3743 kroner i kvartalet, som bliver udtalt samtidig med børnefamilieydelsen.
Når du er på kontanthjælp, så skulle du meget gerne kunne få friplads. jeg er elev, og får mere end kontanthjælp, og jeg betaler kun knapt 200 kroner om måneden for knægtens dagpleje (jeg er også enlig).
Boligstøtte kan du godt få, men hvor meget, det kan jeg ikke svare på... Det kan du regne lidt på her, så du har en rettesnor
Synes det lyder som nogle fornuftige lejligheder, men ok.. jeg sidder også meget dumt i det, med en husleje på 8200 kroner som jeg er ene om..
Vælg det sted du vil bo udfra hvad du bedømmer er bedst for børnene... 
Øv jeg kan ikke få den til af renge boligstøtten ud derinde.
Den jeg bolig jeg har kigge på og helst ønsker er den her
| Husleje: | Kr. | 4.950,- |
| A/C forbrug: | Kr. | 1.000,- |
| Trappe | Kr. | 100,- |
| Ialt: | Kr. | 6.050,- |
|
| Indskud: | Kr. | 19.800,- |
Det ville sig lejligheden er på 96 kvm 4 værelser og koster 4950 kr i ren husleje men den skriver jeg skal ringe til kommunen forstå jeg ikke..
Det andet forså jeg godt ville få 2340 for to børn 1170 kr pr far til dem. også det du skriver med
Det ville sig lejligheden er på 96 kvm 4 værelser og koster 4950 kr i ren husleje men den skriver jeg skal ringe til kommunen forstå jeg ikke..
Kan du ca regne det ud hva man ville få i boligstøtte..
Det andet forså jeg nok godt.
Jeg ville få 2386 for to børn pr mdr fra far for 1193 pr barn..Kan jeg læse..Få lige nu 1193 for dens stors far nemlig/ her 1 jan-2011...
Ordinært børnetilskud er på 1240 kroner pr barn.
Ekstra ordinært børnetilskud er på 1263 kroner IALT.
Dvs. 3743 kroner i kvartalet, som bliver udtalt samtidig med børnefamilieydelsen.
Men de ordinært børnetilskud på 1240 kr pr barn er det pr mdr oveni børnbidrag ??..Har nemlig hørt man få nået overi børnbidrag fra kommunen som enlig...
Vuggesten der har jeg socialpadægoiskfriplads så der er det 0 kr til vuggestuen fra til 31 maj pga min sygdom og tobias har astma så det skal jeg ikke tænke på nu fandt jeg ud af...
men jeg kan bare ikke regne boligstøtten ud..
Gider du prøve for mig og se hva jeg ca ville få pr mdr så..
Henriette