Manden lige kaldt på arb.- angst for at være alene om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Anonym trådstarter

Så er manden lige kaldt på arbejde 100 km. væk...

Er så hunde-angst før at være alene om natten, og er så nervøs for han kører galt... Kan slet ikke holde det ud...

Er der ikke nogen, som har nogle gode råd eller redskaber?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Er så hunde-angst før at være alene om natten, og er så nervøs for han kører galt... Kan slet ikke holde det ud...

På forhånd tak

logik er mit bedste redskab....

fortæl dig selv, at hvis du skal kunne fungere normalt... kan det ikke nytte at frygte ting du alligevel ikke kan styre! og hvorfor skulle han netop køre galt idag?

Anmeld

23. januar 2011

SD21

Prøv at hygge lidt om dig selv ! Læs en god bog, se en god film eller lign. Og hvis du så får et angstanfald, så koncentrer dig om at trække vejret ! Det er det vigtigste og mest brugbare i en sådan situation ! - Ihvertfald for mig !

Anmeld

24. januar 2011

Fru Dinesen

Kender det alt for godt .... her hjælper Logik også 

Hvorfor skulle noget gå gal osv ...

Knuss Linda 

Anmeld

24. januar 2011

Amso

Jeg ville sige som de andre kloge damer herinde også  Men hvis det er et meget meget stort problem for dig, ville jeg få snakket med nogen om det. Så du kan få arbejdet med dig selv, så du også kan nyde det at være alene hjemme.

Anmeld

24. januar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

På forhånd tak

Sådan som du beskriver det, så kan der være der tale om helt irrationel angst og katastrofetanker - og du bør nok tale med en læge om det, han kan vurdere, om du skal behandles for det, eller det måske kan styres med samtaler en overgang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.