Jeg frygter det også denne gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du nogensinde blødt i din graviditet inden du er over 12 uger henne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.137 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Mira0911

Da jeg ventede Julie, begyndte jeg at bløde kraftigt, styrt bløde.. Jeg var ikke mere end 8-9 uger henne.... 

Jeg frygter det virkelig også denne gang... Jeg kan måske være heldig ikke at opleve det denne gang... 

Jer der har oplevet blødning inden for de første 3 mdr - Blev i sendt til scanning med det samme. altså samme dag? Eller først dagen efter i har ringet til lægen? 

Da jeg ringede til lægen, skulle jeg til tjek hos dem, og dagen efter fik jeg en tid til scanning for at få tjekket hvad der var galt... 

Jeg spurgte dem hvad der var galt siden jeg blødte, de mente at det var en rift der gjorde det - fik aldrig noget ordenligt svar på det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Carina1977

Ja da jeg ventede min søn blødte jeg, men det var kun små pletblødninger, så jeg blev aldrig nervøs

Denne her gang har jeg ikke blødt overhovedet.

Anmeld

23. januar 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Ja da jeg ventede min søn blødte jeg, men det var kun små pletblødninger, så jeg blev aldrig nervøs

Denne her gang har jeg ikke blødt overhovedet.

Det har jeg heller ikke endnu... 

Hvor er langt er du henne efterhånden? 

Anmeld

23. januar 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
MoarJ skriver:

Da jeg ventede Julie, begyndte jeg at bløde kraftigt, styrt bløde.. Jeg var ikke mere end 8-9 uger henne.... 

Jeg frygter det virkelig også denne gang... Jeg kan måske være heldig ikke at opleve det denne gang... 

Jer der har oplevet blødning inden for de første 3 mdr - Blev i sendt til scanning med det samme. altså samme dag? Eller først dagen efter i har ringet til lægen? 

Da jeg ringede til lægen, skulle jeg til tjek hos dem, og dagen efter fik jeg en tid til scanning for at få tjekket hvad der var galt... 

Jeg spurgte dem hvad der var galt siden jeg blødte, de mente at det var en rift der gjorde det - fik aldrig noget ordenligt svar på det... 

jeg har svaret ja.

Da jeg blødte kraftigt da jeg var ca 6 uger henne. (mener jeg)

jeg blev undersøgt af lægen, som havde skanningsudstyr.

alt var iorden, den lille's hjerte slog som det skulle og alt så godt ud, min læge mener at grunden til min kraftige blødning ligepludselig var kommet pga den Jeep Safari vi tog på i Tyrkiet.

Den lille har det godt i min mave nu, så jeg er glad for det ikke gik galt.

Anmeld

23. januar 2011

M.O.A.R.

Nej har jeg ikke..

Anmeld

24. januar 2011

Amso

Jeg har ikke haft styrblødning, men regelmæssig pæn plet blødning. Blev ikke sendt til scanning samme dag når jeg ringede. Men dagen efter som regel. Har fået mange ekstra scanninger i min graviditet, da jeg mistede første gang, og derfor ville de holde godt øje med mig.

De fortalte at det var mine slimhinder der var meget sarte, og derfor blødte jeg så tit. Fik besked på at blive hjemme fra arbejde, indtil blødningen var væk, og dukkede det på igen ( selv midt i en arbejdsdag - i hjemmeplejen ), skulle jeg straks sendes hjem. Specielt på grund af tabet af første barn..

Hvis man er ved at abortere, kan de jo desværre ikke gøre noget ved det alligevel, og derfor syntes jeg det okay først at få en tid dagen efter, hvis det ikke lige passer ind samme dag. Når det er inden for de første 12 uger.

Anmeld

24. januar 2011

Zafir

Jeg blødte dog kun den graviditet der gik til af dig selv... forstår godt din frygt... De første 3 måneder skal bare gå...

Anmeld

24. januar 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Det har jeg heller ikke endnu... 

Hvor er langt er du henne efterhånden? 

Jeg er 8+2 idag

Anmeld

24. januar 2011

Rosamarie

Jeg har blødt 2 gange, første gang i uge 5, i ca 5 dage, kom til sacnning efter et par dage.

Nu har jeg blødt de sidste 2 uger, ikke ret meget, men hver dag, og var til scanning efter 5 dage. Alt var fint. Jeg har ikke ondt og har hørt om flere som har blødt hele graviditeten igennem eller i hvert fald de første 3 mdr. tror måske også at jeg har sarte slimhinder eller noget, bløder også ret meget fra tandkødet når jeg børster tænder.... Lægen siger også at jeg ikke skal være bekymret.... Men det er nu lidt træls

Anmeld

24. januar 2011

Lilac

Jeg er gravid for anden gang nu og blødte begge gange inden jeg nåede uge 12. Den første graviditet var det kun én gang lige omkring uge 12. Jeg blev så nervøs og ringede til lægen med det samme - han sagde at omkring 40 % af alle gravide oplever det, så det er faktisk helt normalt.

Denne gang blødte jeg noget mere (men ikke styrtblødning) og flere gange, men jeg blev ikke nervøs denne gang da jeg jo havde fået det andet at vide af lægen... Baby har det også helt fint derind og er sprællevende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.